عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

یه روز غضنفر تو تاکسی بود جو
میگیرتش کرایه راننده رو هم حساب میکنه 


زن غضنفر آپاندیسش رو عمل کرده بوده،
بعد از عمل غضنفر میاد ملاقاتش. منتها زنش هنوز خوب بهوش نیومده بوده و
داشته زیر لب هزیون می‌گفته: احمق... بی‌شعور ...عوضی! دکتره هم داشت از
اتاق رد میشده، میگه: خوب به سلامتی مثل اینکه خانمتون به هوش اومده و داره
باهاتون حرف میزنه


نامزد غضنفر: اینقدر مى خوامت که دوست دارم تو بغلت بمیرم
غضنفر: تو رو بخدا برو بغل ننت بمیر واسه ما مشکل درست نکن!



غضنفرمیره سینما فیلم ترسناک میبینه..همه فرار میکنن جز غضنفر..ازش میبرسن تو جرا هنوز نشستی میگه دست به من نزنید من ریدم ...



غضنفر بعد از 2 سال چیدن یک پازل رو تموم میکنه. بهش میگن: چرا اینقدر طول دادی؟!!!میگه: نه، اتفاقا خوب تموم کردم، روش نوشته بود 3 تا 5 سال !!!




ازغضنفر می‌پرسند پتروس کی بود؟ می‌گه یه دهقان فداکار بود که وقتی گرگ یوسفش را خورد، رفت زیر تانک و انگشتشو کرد تو چشم راننده قطار!



غضنفرتوی اتوبوس پر جمعیت پیله کرده بود به راننده و در گوش راننده هی حرف میزد.راننده مرتب بهش می گفت:برو بشین سر جات.آخرش مسافرها به راننده میگن:آقای راننده به حرفش گوش کن شاید کاری داره.راننده میگه:نه بابا اومده به من میگه:چپ کن یکم بخندیم.





به غضنفر کار میدن که کف اتوبان رو لاین بکشه...روز اول 6کیلو متر رنگ میزنه..روز دوم 3کیلو متر رو و روز سوم کمتر...صاحب کارش بهش میگه هوی چرا تو هر روز کمتر از دیروز کار میکنی...؟ میگه:من نمیتونم بهتر از این کار کنم...چون هر روز دارم از قوطی رنگ دورتر میشم.




غضنفر داشت گریه میکرد ، باباش ازش میپرسه چته؟ میگه عاشق شدم . باباش میپرسه عاشق کی شدی؟ میگه هر کسی که شما صلاح بدونین



غضنفرواسه استخدام رفته بود
در فُرمشون نوشتن که
آیا استعداد خاصی دارید، که لازم باشد ما از آن مطلع باشیم؟

نوشت
...بله، استعداد ِ چاقی دارم.




به غضنفر می گن بیا اینجا به انگلیسی چی می شه ؟
میگه : کام هیر.
میگن حالا برو اونجا به انگلیسی چی میشه ؟
میگه: میرم اونجا میگم کام هیر. . . !!!!




غضنفر ﺑﺎ ﻣﺎﺷﻴﻨﺶ ﻳﻪ ﺩﺧﺘﺮﺳﻮﺍﺭ
ﻣﻲ ﻛﻨﻪ. ﻣﺎﻣﻮﺭﺍ ﺟﻠﻮﺷﻮ ﻣﻲ ﮔﻴﺮﻥﻣﻲ ﮔﻦ:
ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﺷﻤﺎ ﭘﻴﺎﺩﻩ ﺷﻮ. ﻏﻀﻨﻔﺮ ﺑﺎﺗﻌﺠﺐ
ﻣﻲ ﮔﻪ: ﺧﻮﺍﻫﺮ ﺷﻤﺎﺳﺖ؟ ﻭﺿﻌﺶ ﺧﺮﺍﺑﻪ
ﻫﺎ !!






چرخه زندگی غضنفر… ﺩﺭ ﺑﭽﮕﯽ،
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺫﻟﯿﻞ… ﺟﻮﻭﻧﯽ، ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺫﻟﯿﻞ…
ﻣﯿﺎﻥ ﺳﺎﻟﯽ، ﺯﻥ ﺫﻟﯿﻞ.…ﭘﯿﺮﯼ، ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺫﻟﯿﻞ…
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺮﮒ، ﺫﻟﯿﻞ ﻣﺮﺩﻩ




یه روز قضنفر به دوست زن خارجیش میگه ilove yuo دوست دخترش میگه ilove you tooقضنفر میگه ilove you 3دوست دخترش میگه what?قضنفر میگه کیلووات . مگاوات. تف به قبر بابات با من یکه بدو نکن





یکی تو خیابون میزنه زیر گوش غضنفر.بهش میگه جدی بود یا شوخی؟طرف میگه خیلی هم جدی بود.غضنفر میگه خوب شد چون من اصلا با کسی شوخی ندارم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4878
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8375
بازدید ماه : 8259
بازدید کل : 288737
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس