عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

شکايت ذوب‌آهن به فيفا
پس از اتفاقات بين باشگاه ذوب‌آهن و هوار ملا محمد، بازيکن عراقي اين تيم و اصرار ملامحمد مبني بر عدم بازگشت به ايران، باشگاه ذوب‌آهن از اين بازيکن عراقي به فيفا شکايت کرد.

*****

رونمايي ازلوگوي جديدوسامانه اينترنتي پرسپوليس
نشان جديد و سامانه اينترنتي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس فردا رونمايي مي‌شود.به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، به مناسبت آغاز دهه فجر و در آستانه شهرآورد 74، نشان جدید و سامانه اینترنتی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس فردا در مراسمی در محل باشگاه با حضور مسئولان باشگاه و نمایندگان اصحاب رسانه رونمایی خواهد شد.

*****

باشگاه پرسپوليس باپژمان نوري واردمذاکره شد
مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از صحبت با مصطفي دنيزلي با پژمان نوري وارد مذاکره شدند.ابتدا وی قصد داشت به تیم فوتبال ملوان بپیوندد، اما وی در صورت عقد قرارداد با نماینده انزلی نمی‌تواند در نیم فصل دوم برای این تیم بازی کند از همین رو قرار شد تصمیم دیگری را درباره تیم آینده‌اش بگیرد..صحبت‌های خوبی بین طرفین انجام شده و قرار است به زودی نشستی بین نوری و مسئولان باشگاه پرسپولیس در تهران برگزار شود.

*****

توافق استقلال با ايمان مبعلي
باشگاه استقلال مذاکراتش با ايمان مبعلي را نهايي کرد.مبعلی در بازگشت به ایران از تیم های مختلفی از جمله استقلال و پرسپولیس پیشنهاداتی داشت اما مسئولان استقلال مذاکره با این بازیکن را نهایی کرده و با او به توافق رسیده اند.وی شب گذشته برای تسویه حساب با باشگاه الشارجه به امارات رفت و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد پس از بازگشت به ایران مذاکراتش با استقلال را به مرحله قرارداد می رساند.گفته می شود باشگاه پرسپولیس هم درصدد است ایمان مبعلی را جذب کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2549
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6046
بازدید ماه : 5930
بازدید کل : 286408
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس