عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه


 

غضنفر ميره كنار دريا مي بينه يكي هي مي گه ماشاالله
مي پرسه چي شده مي گه
رفيقم از ديروز سرشو برده زيره اب هنوزم نفس داره ماشاالله

.
.
.

 

به غضنفر میگن: در رو ببند هوای بیرون سرده. میگه: مثلا اگر من در رو ببندم هوای بیرون گرم میشه؟

.
.
.

 

غضنفر تو سینما دست میکنه تو دماغش
میده به بغل دستیش میگه دست به دست کن بمالن به دیوار !

.
.
.

 

ک مورچه و یک زرافه باهم ازدواج می کنند
شب عروسی مورچه گم می شه بعد از یک هفته پیداش می شه
بعد زرافه بهش می گه : این همه مدت کجا بودی ؟
مورچه می گه : تو راه بودم که بیام بوست کنم

.
.
.

 

به غضنفر میگن با لوبیا عدس جمله بساز میگه کوچولو بیا ادس من ناراحتی؟

.
.
.

 

سر جلسه امتحان از دختر کنار دستم می پرسم: لاک داری؟
میگه: چه رنگی؟!؟

.
.
.

 

بذار همین الان که حالم خوبه باهات اتمام حجت کنم
اگه یه روز من انقدر احمق بودم که گفتم از زندگیم برو بیرون
تو باید انقدر باهوش باشی که بفهمی دارم زر میزنم !

.
.
.
تو در کودکی اونقدر مهربان بودی که حتی به گل های قالی هم آب میدادی
شاشو !
.
.
.
غضنفر میاد تهران ، تو ترافیک گیر میکنه
میگه : ها ماشالا !
به این میگن عروسی !
.
.
.
اس ام اس ما را باز می کنی؟ بدهم پدرت را در بیاورند پدر سوخته !؟
می دهم پدر پدر سوخته ات را در بیاورند اس ام اس ما را می خوانی؟
پاکش کن پدر سوخته، تو خجالت نمی کشی پدرسوخته؟!
اس ام اس ما را پاک می کنی؟!

.
.
.

به حیف نون می گن تا حالا معجزه دیدی؟ می گه آره !
رفتم بانک در به اذن خدا باز شد!
.
.
.
روحت شاد و یادت گرامی این اس ام اس رو واسه هر کی فرستادم فرداش مُرد !
مراقبه خودت باش!

.
.
.

خخخخخخخخخخخخ چیست؟
تیکاف غضنفر به مدت ۱۰ ثانیه قبل از تف کردن !

.
.
.

سربازی واسه پسرا مثه حاملگی واسه زناست.
هر دو ظاهرتو خراب می کنه و هر کی میبیندمون میپرسه چند ماهته؟


نظرات شما عزیزان:

sama.as
ساعت21:36---10 بهمن 1390
ممنون به وبلاگم سرزدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2573
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6070
بازدید ماه : 5954
بازدید کل : 286432
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس