عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

اخراج 5 بازيکن در يک دقيقه توسط داور کلمبيايي
داوري کلمبيايي در اقدامي عجيب در يک دقيقه پنج بازيکن از يک تيم را اخراج کرد.داوري کلمبيايي در يکي از ديدارهايي که در ليگ دسته پايين اين کشور برگزار شد، در يک دقيقه پنج بار از کارت قرمز خود استفاده کرد و در حالي که از شروع بازي تنها سه دقيقه بيشتر نمي‌گذشت بازي را پايان يافته اعلام کرد. در قوانين رسمي فيفا آمده است که يک تيم نمي‌تواند با شش بازيکن به بازي ادامه دهد و بايد بازي پايان يابد

*****

دنيزلي: از عملکرد بازيکنان راضي‌ام، از نتيجه نه
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از انگيزه‌اي که بازيکنانم در زمين داشتند راضي هستم اما از نتيجه بدست آمده خير مصطفی دنیزلی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر ذوب آهن عنوان کرد:‌ امروز از انگیزه بازیکنان راضی هستم. ما برای اولین بار نه گل خوردیم و نه گل زدیم. اگرچه تنها مشکل ما گل نزدن در این دیدار بود اما بازیکنان انتظارات مرا برآورده کردند.وی ادامه داد: در برخی مواقع پاس و شوت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود که این امر خیلی مهم نیست. من از نتیجه بازی راضی نیستم اما همانطور که گفتم انگیزه بازیکنان مرا راضی کرد. اگر شکست می‌خوردیم هم همین صحبت را می‌کردم.

***** 

پاداش دو و نيم ميليوني براي آبي‌پوشان
به نقل از سایت باشگاه استقلال، برد شیرین استقلال در تبریز پاداش خوبی را برای آبی‌های پایتخت به همراه داشت.به محض به پایان رسیدن بازی، علی فتح‌اله‌زاده با کادر فنی استقلال تماس گرفت و ضمن تبریک برد ارزشمند صدرنشین لیگ پیام ویژه خود را به گوش استقلالی‌ها رساند مديرعامل باشگاه استقلال به بازيکنان استقلال وعده پاداش دو ميليون و پانصد هزار توماني داد.

 

*****

په‌په مسافر لندن مي‌شود
برخي از منابع خبري اسپانيا از احتمال خروج مدافع خشن پرتغالي رئال در پايان فصل جاري و انتقال وي به چلسي انگليس گزارش دادند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1789
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5286
بازدید ماه : 5170
بازدید کل : 285648
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس