عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

بي‌خوابي از جمله بيماري‌هايي است كه غالب مردم حداقل يك بار در زندگي خود آن را تجربه كرده‌اند. اين اختلال كه به دلايل مختلف از قبيل فشارهاي كاري، تنش‌هاي اجتماعي، استرس و اختلالات روحي و جسمي و گاهي به‌دليل بيماري در بدن ديده مي‌شود، درمان‌هاي متنوعي دارد كه يكي از كم ‌عارضه‌ترين آن‌ها استفاده از شيوه‌هاي درماني طب سنتي و مكمل در سراسر جهان است.

 
 
قبل از خواب رعايت كن
به گفته متخصصان رعايت نكاتي ساده به هنگام خواب تاثير مناسبي بر چگونگي و كيفيت خواب دارد. به‌عنوان مثال داشتن تختخواب مناسب و پاكيزه، تاريك كردن اتاق خواب، آرام بودن فضاي خانه، دوش آب گرم گرفتن، نوشيدن يك ليوان شيرگرم، صرف غذاي مختصر در وعده شام، حفظ آرامش، ‌مرورنكردن مشكلات و فشارهاي روزانه از عواملي است كه افراد را به داشتن خوابي آرام كمك مي‌كند. به گفته متخصصان بهتر است هنگام خواب از تماشاي تلويزيون به‌خصوص تماشاي فيلم‌هاي هيجان انگيز و درام و همين طور مطالعه كتاب و مرور اخبار و حوادث روزنامه‌ها پرهيز كرد.
 
 
درمان بي‌خوابي با طب سوزني
متخصصان طب سنتي چين شيوه‌هاي متنوعي براي درمان بي‌خوابي دارند كه يكي از مهم‌ترين و شايع‌ترين آن‌ها طب سوزني است. گياه درماني، اصلاح شيوه زندگي و رژيم غذايي از ديگر تكنيك‌هايي است كه در طب چيني براي درمان بي‌خوابي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. افراد زيادي در سراسرجهان وجود دارند كه از طريق اين روش تغييرات قابل ملاحظه‌اي را در كيفيت خواب‌شان احساس كردند، به‌گونه‌اي كه بدون نياز به مسكن يا قرص‌هاي خواب آور به خوابي آرام فرو رفتند.
 
 
 
تكنيك عطردرماني براي بي‌خوابي
متخصصان شيوه درماني عطردرماني با استفاده از رايحه روغن‌هاي گياه اسطوخودوس، سنبل، بابونه و ديگر روغن‌هاي آرامش بخش به درمان بيماري بي‌خوابي مي‌پردازند. در اين شيوه مقداري از روغن سنبل را در كيسه‌اي كوچك ريخته و آن را زير بالش يا در نزديكي محل خواب خود قرار مي‌دهند، رايحه اين روغن به مرور موجب ريلكس‌شدن بدن شده و اعصاب و روان فرد را آماده خوابيدن مي‌كند.



نظرات شما عزیزان:

اواره مرگ
ساعت11:04---10 بهمن 1390
دادا تو هم سه جا لینک شدی

اواره مرگ
ساعت10:19---10 بهمن 1390
سلام داداش این ادرس لینک منو عوض بکن
اینو بذار
http://avarehmarg2.loxblog.com/


رکسانه
ساعت2:51---10 بهمن 1390
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند! اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست! اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد


ممل
ساعت0:59---10 بهمن 1390
سلام علی جون ممنون از پیام زیبات موفق باشی مرد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2818
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6315
بازدید ماه : 6199
بازدید کل : 286677
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس