عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

 بازگشت سرمربي رئال به ليگ برتر انگليس

بنابه گزارش رسانه‌هاي خبري انگليس، سرمربي پرتغالي رئال مادريد در پايان فصل جاري به جزيره بازخواهد گشت براساس این گزارش، مورینیو ابتدای سال نو میلادی از علاقه وافر خود برای بازگشت به فوتبال جزیره سخن گفته بود و اکنون نیز شواهدی در دست است که همکاری او و کهکشانی‌ها در پایان فصل جاری حتی با وجود کسب مقام قهرمانی لیگ اسپانیا پایان خواهد یافت و این مربی پرتغالی ۴۹ ساله به لیگ برتر انگلیس بازخواهد گشت.

سازمان ليگ:اصراري بر ميزباني حافظيه نداريم

هيچ اصراري بر ميزبان بودن حافظيه نداريم و اين توافقي بود که خودتان در جلسه با شاهيني ها انجام داديد. استقلالی ها همچنان از وضعیت حافظیه شاکی هستند وبرگزاری بازی فینال جام حذفی در این ورزشگاه را نامناسب می دانند. در نقطه مقابل بوشهری ها با سکوت خود نشان داده اند حافظیه را می پذیرند. دلیلش نه نزدیکی به بوشهر است، آنها می خواهند با حضور هوادارانشان خاطره لیگ نهم وجشن بقا در حافظیه را تکرار کنند.

بارسا و بررسي ويدئوي حرفهاي ژاوي

سران باشگاه کاتالان از مسئولان کمپاني مدياپرو، شرکتي که مسئوليت پخش برنامه هاي کانال تلويزيوني بارسا تي وي را برعهده دارد کمک خواسته است. سران باشگاه بارسلونا به بررسی نحوه درزپیدا کردن مصاحبه کوتاه ویدئویی ژاوی هرناندس به رسانه ها خواهند پرداخت.ژاوی در این گفت و گوی کوتاه اعلام کرده بود که رئالی ها معنای شکست را نمی فهمند ولاسانا دیارا را حیوان خوانده بود.این ویدئو که بلافاصله دراینترنت پخش شد، در حقیقت گفت و گوی خودمانی مجریان برنامه ای تلویزیونی با ژاوی هرناندس بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1745
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5242
بازدید ماه : 5126
بازدید کل : 285604
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس