عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تيموريان تا پايان فروردين خانه نشين شد

 آندرانيک تيموريان،‌ بازيکن مياني استقلال تا پايان فروردين دور از ميادين خواهد بود. دکتر سهراب کيهاني، پزشک جراح آندرانيک تيموريان که ظهر جمعه پاي او را مورد عمل جراحي قرار داد، در خصوص روند جراحي تيموريان اظهار کرد: شکستگي انگشت پاي آندرانيک تيموريان در پايان سه هفته‌اي که وي تحت درمان بود دچار جابه‌جايي شد تا در نهايت بعد از اين مدت، چاره‌اي جز عمل جراحي او نباشد.

*****

تاريخچه کامل بازي هاي استقلال و تراکتورسازي

 به گزارش «تابناک»، دو تیم تاکنون 26 بار در لیگ باهم روبرو شده اند که استقلال ۱۳ بار و تراکتور 4 بار پیروز شده اند و ۹ بازی نیز به تساوی انجامیده است. بهترین خاطره استقلالی ها مقابل تراکتورسازی پیروزی پر گل پنج بر یک در فصل 77 ـ 76 بود که با این پیروزی تیم استقلال عنوان قهرمانی را به دست آورد. زننده چهار گل از پنج گل استقلال علیرضا اکبرپور مهاجم تبریزی این تیم بود.شیرین ترین پیروزی تراکتورسازی در بازی برگشت فصل گذشته رقم خورد که در آن دیدار تراکتورسازی و استقلال در تهران با نتیجه سه بر دو به سود تراکتورسازی به اتمام رسید، گل های تراکتورسازی در این بازی توسط سيدمحسن حسينى (دقيقه ۳۹)، احمد آل نعمه (دقيقه ۳+۴۵) و لوپز فلاويو (دقيقه ۸۴) به ثمر رسید .

*****

احتمال پيوستن پولادي به پرسپوليس قوت گرفت

مهرداد پولادي ملي پوش تيم مس کرمان که بدليل اختلاف با بلاژويچ تمرينات اين تيم را ترک کرده بود با توافق با مديران مس قراردادش را با مس فسخ کرد و در اين هفته قراردادش را با پرسپوليس به امضا مي‌رساند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4762
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8259
بازدید ماه : 8143
بازدید کل : 288621
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس