عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

امشب زغمت میان خون خواهم خفت
وز بستر عافیت برون خواهم خفت
باور نکنی خیال خود را بفرست
تا در نگرد که بی تو چون خواهم خفت........

.

.

.

بیا با شبنم های گل سرخ وضو سازیم بیا با شقایق میثاقی دوباره ببندیم و به سمت دشت نور سجده کنیم بیا کینه ها را از سینه بزداییم و وجودمان را پر از آینه کنیم و بیا عشق را تجربه کنیم. 

.

.

.

دریغا که سنگفرش کوچه ها زیر رگبار کینه های این جماعت فرسوده می شود و من زیر این باران نامهربان خیس می شوم. چترهای محبت بسته است و باید هوای غم آلود خاطره ها را تنفس کرد

.

.

.

عشق یک آینه است
رابطه راستین یک آینه است
که در آن دو عاشق چهره همدیگر را می بینند!

.

.

.

...صبح از خواب برخواست، اما خواب‌هایش از خواب برنخواسته بودند! 

.

.

.

مرا صدا كن تا در قعر تاريكي نمانم و از نور بسرايم. اگر صداي تو را بشنوم، اگر نام مرا بر زبان بياوري، نيلوفرانه به سوي تو قد مي كشم. مرا صدا كن تا در كوير نمانم و با صداي روشن تو چون غنچه شادمانه بشكفم.

.

.

.

من فكر ميكنم ,صد قرن سكوت بنفشه ها تفسيري جز فرار از فرياد ندارد.
پس درد دلهايت را بلند بلند برايم بگو.
شيشه تنهايي قلب من منتظر سنگ است

.

.

.

من از غربت غمگين نيستم، حتي گاهي هم احساس خوشبختي ميكنم ولي دلتنگي كه به سراغم ميايد ديوانه ميشوم و ديگر دل در جايش نميماند و بي صبرانه طاقتش طاق ميشود و مرا سرزنش ميكند كه چرا؟ چرا وطنت را ترك گفته اي؟؟

.

.

.

دلتنگ لحظه*هاييم كه ميروند، دلواپس روزهاييم كه مي آيند، بغض راه گلويم را بسته و اشك مجال ديدن نميدهد، كاش كسي عاشق نيلوفر مرداب تنهايي ميشد قبل از آنكه پرپر شود.

.

.

.

عشق رو ميشه تو دستاي خسته پدر ديد .... و توي نگاه نگران مادر ... نه تو دستاي منتظر يه غريبه ميشه مثل يه قطره اشك بعضيا رو از چشمت بندازي

.

.

.

انديشيدن به پايان هر چيز شيريني حضورش را تلخ مي كند... بگذار پايان تو را غافلگير كند درست مانند آغاز.

.

.

.

رسم زندگي اين است روزي کسي را دوست داري و روز بعد تنهايي به همين سادگي او رفته است و همه چيز تمام شده مثل يک مهماني که به آخر مي رسد و تو به حال خود رها مي شوي چرا غمگيني ؟ اين رسم زندگيست پس تنها آوازبخوان

.

.

.

اگر شبي فانوس نفسهاي من خاموش شد ، اگر به حجله آشنايي ، برخوردي وعده اي به تو گفتند ، كبوترت در حسرت پركشيدن پر پر زد ! تو حرفشان راباورنكن ! تمام اين سالها كنارمن بودي ! كنار دلتنگي دفاترم ! درگلدان چيني

.

.

.

باز هم غم عشق و ناله جدايي در من فغان كردنمي دانم آيا آب عشقي پيدا خواهد شدكه اين آتش را در من خاموش كندگر اين آب پيدا نشد اين آتش در من چه خواهد كردمرا خواهد سوزاندولي من از خدا مي خواهم که اين آتش آتش عشق تو باشدخدايا! ما اگر بد کنيم،تو را بنده هاي خوب بسيار است، تو اگر مدارا نکني ما را خداي ديگر کجاست ؟


نظرات شما عزیزان:

رکسانه
ساعت2:59---3 بهمن 1390
شبی بی پروا
ز عشق پاکم
به تو بیهوده
شکایت کردم
ازین شیدایی
غم تنهایی
برایت جانا
حکایت کردم
آن شب غمگین گریه کردم
آن شب سرد مه آلود
بی تو از دنیا گذشتم
سرنوشت عشقم این بود..........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:عاشقانه پیامک , پیامک عاشقانه, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 534
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4031
بازدید ماه : 3915
بازدید کل : 284393
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس