عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

حوصله داشته باشیم , قیمت عشق همیشه بیش از تحمل آدمیزاد بوده است . باید , اما سخت است که زندگی را به
یک عاشقانه آرام تبدیل کنیم . . .

.

.

.

کاش میدانستی که چقدر دلتنگ تو ام،لب هایم خاموش اند،اما کاش غوغای درونم را میشنیدی... 

.

.

.

کلاغ
تو هم بپر
آخر بازی من مانده ام
و تنهایی که هرگز نمیپرد...!!

.

.

.

این روزها ابرها چه بی وفا شده اند ....
این روزها اگر باران ببارد دلم می گیرد ....
گله میكنم از ابرها كه چه بد موقع اشكشان سرازیر می شود نوشدارو بعد از مرگ سهراب؟!
تا قیامت هم كه ببارید ............
دیگر نبارید كه اشكهایتان آتش دلهامان را شعله ورتر می كند!

.

.

.

و شب از راه می رسد
بی ستاره ترین شب ها!
چرا که در زمین پاکی نیست.
زمین از خوبی و راستی بی بهره است
و آسمان زمین
بی ستاره ترین آسمان هاست!

.

.

.

کاش...کاش نبود
و آرزو دارم آرزوی دیگری بودم!

.

.

.

باید ازبند بردرآمدوبربندکشیدبندبی بندی بندی که رهاندت زبند بی بندی بنداست نه بندی که خود بنددیگری بندد.

.

.

.

هيچ ميداني كه من در قلب خويش

نقشي از عشق تو پنهان داشتم؟

هيچ ميداني كزيم عشق نهان

آتشي سوزنده بر جان داشتم؟

.

.

.

خط می کشم
روی اسمت با مدادی
که نوک ندارد هیچ وقت ...!!!

.

.

.

تیشه و کلنگم را
برداشته هام
تـــــــو فقط بگو کدام کوه ...!!!

.

.

.

با تمام دل مردگی ام
تـــو را
می خندانم
عطر ِ
غلیــــــــظ ِخنده ات عجیب آرامم می كند!

.

.

.

درمی‌رود نخ از سر سوزن دوباره باز
یک سوزن از ابروی تو با یک نخ از گیسوی تو
آرام می دوزد به هم چشم مرا با روی تو
اینطور مرور میکنم تو را، دوباره باز در خيال 

.

.

.

امشب

نه فاخته می خواند

نه بادها از دره ی خیزران می گذرند

من.یک نفر دیگر هستم

کاش این سیر سیرک های نفس بریده هم می خوابیدند...

.

.

.

عادت ماست كه بى باده ومِى مست شويم
فارغ ازميكده وهرچه درآن هست شويم
عادت ماست كه بااهل وفا يارشويم
رشته زلف بگيريم و وفادارشويم

.

.

.

نميدانم مشكل از كجاست...
ازصبر يا كاسه؟
اين روزها زياد لبريز ميشود...

.

.

.

خوشبختی من
پیدا كردنِ تو
از میانِ این همه ضمیر بود.

.

.

.

گــرمـــی نــگــاه تــو! ســردی کـــلــام ِ مــن،! شــایـد آغـاز یـک زندگی ولــرم بـاشــد ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 471
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 3968
بازدید ماه : 3852
بازدید کل : 284330
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس