عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

درد من حصــــــــــار برکه نیــــــــــــــــست ...

درد مــــــــــن زیستـــــــــــــــــن با ماهیـــــــــــــانی اســـــت که...

فکـــــــــــــــــر دریـــــــــــــــا حتـــی به ذهنشــــــــــــان هم خطــــور نکـــرده اســـت...

.

.

.

حرفی نگفته نیست ،

هر چه بوده گفته اند ،

به سهم ما زندگی هم کرده اند

دیگر باید اجازه ی سکوت بگیریم.. 

.

.

.

خیال روی تو در هر طریق همره ماست
نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست
به رغم مدعیانی که منع عشق کنند
جمال چهره تو حجت موجه ماست

.

.

.

هر که بد ما به خلق گوید
ما چهره زغم نمی خراشیم


ما خوب از او به خلق گوییم

تا هر دو دروغ گفته باشیم!

.

.

.

هیچ انتظاری از کسی ندارم
این نشان دهنده ی قدر ت من نیست !
مسئله
خستگی از اعتماد های شکسته است .....

.

.

.

ماهیانی که در اعماق زندگی می کنند صید نمی شوند

اما طلوع آفتاب را هم نمی بینند

.

.

.

به کسی اعتماد کن که بتواند سه چیز را در تو تشخیص دهد
اندوه پنهان شده در لبخندت را
محبت نهان در عصبانیتت را
معنای حقیقی سکوتت را

.

.

.

کسی دستــهايت را نمی گیرد

در جيبــــت بـــگذارشان...

شايد ... ...

خاطره ای ته جيبت مانده باشد که هنوز گرم است

.

.

.

 گاه کوچکم میبینی و گاه بزرگ...نه کوچکم و نه بزرگ . خودت هستی که دور می شوی و نزدیک

.

.

.

در آغوش خودم هستم ...

من خودمرا در آغوش گرفته ام ! نه چندان با لطافت ...

نه چندان با محبت ...

اما وفادار ... وفادار ...!

.

.

.

بعضی وقتا هست که دوست داری کنارت باشه . . .

محکم بغلت کنه . . .

بذاره اشک بریزی تا آروم شی . . .

بعد آروم تو گوشت بگه . . .

دیوونه من که باهاتم

.

.

.

تنهایی را به بودن در جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم

.

.

.

حس ناتوانی عمیقی دلم را پر میکند..... با اینکه میدانم افسرده نیستم، اما غمگینم...

نتوانستم.. نشد.. هرچه کردم .. هرچه کاشتم.. انگار در زمین بایر بود.. انگار بذرهایم گندیده بود و من خوش خیال.... 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 903
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4400
بازدید ماه : 4284
بازدید کل : 284762
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس