عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

آنان که آفتاب را به زندگى دیگران ارزانى میکنند نمیتوانند خود از آن بى بهره باشند

.

.

.

شهرت چون رودی است که اشیاء سبک و تو خالی را در سطح نشانده و اشیاء گران و پر مغز را در قعر خود فرو می برد – فرنسیس بیکن 

.

.

.

همه دوستان می تونن بگن : من احساست رو درک می کنم

ولی بهترین دوستان می تونن بگن : من احساست رو احساس می کنم

.

.

.

زمانیکه خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شدند، پیر شدنت شروع می شود … !

.

.

.

گاهی وقتها باید کم باشی تا کمبودت احساس شه نه اینکه نباشی نبودت عادت شه!!
یکی باش برای یک نفر نه تصوری مبهم در خاطره های صدنفر…

.

.

.

هرگز ناتوان نبوده ام ، جز در برابر کسی که از من پرسید ، تو کیستی ؟ – جبران خلیل جبران

.

.

.

آن مباش که هستی و آن شو که توان بودنت هست – لوئیس استیونسون

.

.

.

برای یک مرد چیزی کشنده تر از آن نیست که برای شکست های زندگی اش مقصری جز خودش پیدا نکند

.

.

.

هرگز نخواهیم دانست ، مگر آن زمان که دست به سوی خدا برگشاییم که توانمان دهد زندگی را بجوییم ، زندگی سرشارتری را – پائولین اسمیت

.

.

.

کسانی که به آنان عشق می ورزیم از بیشترین قدرت برای آزردن ما برخوردارند – فرانسیس بیومنت

.

.

.

هرگز شکستی حاصل نمی شود اگر آدمی آنچه را در توان دارد انجام دهد – نادیا بولانگر

.

.

.

زندکی برای آن کسی ارزشمند می شود که خوب آموخته باشد با همان اشتیاق به آینده بنگرد که به گذشته نگاه می کند – والتر پیتکین

.

.

.

هر مرد گرفتاری که نتواند همانقدر وقت صرف خانواده اش کند که به سفر تجاری اختصاص می دهد ، شخصی ناموفق است – کلاینس بیگی مون

.

.

.

موفقیت را با معیار مادیات اندازه نمی گیرند . معیار موفقیت ، رضایت خوشبختی و سلامت است که از روند زندگی هر انسانی بر می آید – نلسون بسول

.

.

.

هر لغزشی به خطا بدل نمی شود مگر آن که ، کمر به اصلاح آن نبندی – باتیستا

.

.

.

آموخته ام که نمی توانم احساسم را انتخاب کنم، اما می توانم نحوه برخورد با آنرا انتخاب کنم 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5008
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8505
بازدید ماه : 8389
بازدید کل : 288867
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس