عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

گر یار مرا دیدی به خلوت بگو ای بی وفای بی مروت غمم دادی و غم خوارم نکردی سر و کارت به فردای قیامت...

.

.

.

با گفتن

"عزیزم جایت خالیست"

نه جای من پرمیشود ...

نه از عمق شادی هایت كمتر ...

فقط

دل خوش میشوم كه هنوز بود و نبودم برایت مهم است...

.

.

برای تا ابد ماندن باید رفت ! گاهی از قلب كسی گاهی به قلب كسی

.

.

کَس نمیداند در این بحر عمیق / سنگ ریزه قیمت دارد یا عقیق

من همین دانم که در این روزگار / هیچ چیز ارزش ندارد جز رفیق
.

.

بعد از گذشت ِاین همه سال عاشقم هنوز
هر چند اگر نمانده مجال عاشقم هنوز
در آرزوی بوسه ای از آن لبم، ببین!
با این همه امید محال عاشقم هنوز
.

.

دلبرا در دل سنگ تو وفا نیست چرا ؟ / کافران را دل نرم است و تو را نیست چرا ؟

هر که قتلی بکند، کشته بهایی بدهد / تو مرا کشتی و امید بها نیست چرا ؟
.

.

گاهی پروانه ها هم

اشتباه عاشق میشوند

بجای شمع

گرد چراغهای بی احساس خیابان میمیرند …!
.

.

گاهی پروانه ها هم

اشتباه عاشق میشوند

بجای شمع

گرد چراغهای بی احساس خیابان میمیرند …!
.

.

آن روز ما پیروزیم که دلامون با هم یاره / بین قلب های ما پل به جای دیواره . . .

.

.

غم بی تو ماندن آنچنان سنگین است ، که به هر آینه ای مینگرم ، میشکند . . .

.

.

کوه نیستی ، اما

صدایت که می زنم

شعر و شور و عشق

به من باز می گردد . . .
.

.

خطی کشید روی تمام سوال ها / تعریف ها، معادله ها، احتمال ها /

خط ها به هم رسید و به یک جمله ختم شد / با عشق ممکن است تمام محال ها
.

.

افلاطون میگه: هر وقت نتونستى کسى رو فراموش کنى؛ یعنى هنوز در خاطر او هستى!

.

.

قلبم را عصب کشى کردم دیگه نه از سردى نگاهى میلرزد و نه از گرمى آغوشى میتپد

.

.

ای معنی انتظار یک لحظه بایست
دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست؟
برگرد نگاهم کن و یک جمله بگو
تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست؟
.

.

دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟
دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟

 سرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌
گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟
.

.

دلبسته ی چشمان نجیبت شده ام
آویخته ی دار صلیبت شده ام
دیشب دلم از رهگذری مست شنید
در قرعه ی عاشقی نصیبت شده ام
.

.

کم طاقتی

عادت آن روزهایت بود ،

این روزها

برای گرفتن خبری از من

عجیب صبور شده ای !!!!
.

.

در شکار معرفت با عشق پیمان بسته ایم / در میان عاشقان ما عاشق دل خسته ایم

در جواب بی وفایی ، مهربانی کرده ایم / مهربانی را به رسم معرفت طی کرده ایم . . .
.

.

خدایم را دوست دارم چون وفادارترین است

و شاید به رسم همین وفاداریست که تو را به او میسپارم . . .
.

.

نفرین به من که پرپرت نکردم
مثله خودم در به درت نکردم
نفرین به تو که باورم نکردی
عاشق شدم عاشقترم نکردی
.

.

عشق معنی لبخند ماست / معنی لبخند ما، پیوند ماست
عشق یعنی اینکه باور کنیم / یک دل دیگر ارادتمند ماست
.

.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2853
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6350
بازدید ماه : 6234
بازدید کل : 286712
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس