عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تو را دوست دارم بی انکه دلیلی داشته باشم زیرا محبتی که دلیل داشته باشد یا احترام است یا ریا








نفس نميكشد هوا *قدم نميزند زمين* سكوت ميكند غزل * بدون تو يعنى همين*








گلبم ازدوريط ميثل قونجيش طون طون ميزني فوشار مياد رو اسابم . چيه چيرا ميخندي! تورچم ساوات ندارم آما دوصيط چه دارم!






 بی بهانه در خاطرم هستی ، شاید دوست داشتن همین باشد... 









اتل متل ستاره... اصلا چرا ستاره؟ تو خورشیدی تو نوری دوستت دارم بدجوری!








اتل متل عزیزم ، نباشی من مریضم ، هجر تو آتیشم زد ، مار غمت نیشم زد ، اتل متل رفاقت ، مرام ما صداقت ، باشی همیشه هستم ، نباشی دل شکستم ، فدات بشم الهی ، واسم تو جون پناهی ، اتل متل پروونه عاشقتم دیوونه






اگه ديدى کويرم / بيايى جون ميگيرم / اگه ديدى بهارم / تو قلبم تو رو دارم








در رفاقت رسم ما جان دادن است * هر قدم را صد قدم پس دادن است *هر كه بر ما تب كند جان ميدهيم * ناز او را هر چه باشد ميخريم.



تخت سیاه قلب من پراز نوشته های توست. نیمکت چوبی دلم واس همیشه جای توست









عادتم داده خيال تو كه يادم باشد، ياد من هم نكنى باز به يادت باشم.








فصل حقیقی عشق لحظه ای است که، دریابیم که تنها ماییم که عاشقیم، و کس دیگری چون ما عاشق نبوده است و هیچ کس دیگر نیز چون ما عاشق نخواهد بود.








تمامی نفسهای امروز را تقدیمت میکنم تا به دوست داشتن دیروزم شک نکنی!..








زنــــــــدگي را دوســــــت دارم
نه در قــــــــفــــــــس
عشــــــــق را دوســــــــت دارم
نه در هــــــــــــــــوس
تــــــــو را دوســــــــت دارم
تا آخـــــــرين نفس.. 

 

 

 

 

 

امشب شب رویای تو بود و تو نبودی / در دل همه آوای تو بود و تو نبودی / دل زیر لب آهسته تمنای تو میکرد / در حسرت دیدار تو بود و تو نبودی .

 

 

 

 

 

دو نگاهی که کردمت همه عمر / نرود تا قیامت از یادم / نگاه اولین که دل بردی / نگاه آخرین که جان دادم .

 

 

 

 

 

قشنگترین عشق ، نگاه خداوند بر بندگان است ، تو را به همان نگاه می سپارم .

 

 

 

 

 

هر سحر آفتاب من بودی / همه شب ها شهاب من بودی / ور شکستم بدون چشمانت / تو تمام حساب من بودی .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2469
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5966
بازدید ماه : 5850
بازدید کل : 286328
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس