عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 قرعه کشی که تمام شد,...
 تو به اسم کس دیگری در آمدی ! 
تقدیر جای خود... 
 اما لااقل اسم مرا هم در کیسه ات می انداختی

.

.

.

باران دلیل ِ خنده های تو بود
وقتی که شانه به شانه ی دلم قدم می زدی
و من اشکهای شوقم را پنهانی پاک می کردم
آری تو نمی دانستی
چه لذتی دارد تنهایی ِغمنامه ی این دل را با خنده های ناز تو شکستن...

.

.

.

 خرابتم رفیق 
نذار هرکی از کنار ما رد میشه بگه :
این خراب شده مال کیه 

.

.

.

حـالا اشکها هـم شـبـیـه تـو شـده انـد گـریـه کـه می کـنـم نـمی آیـنـد

.

.

.

پر از توام به تهیدستی ام نگاه نکن نگو هیچ نداری... ببین... من تو را دارم

.

.

.

درخت دلتنگ تبر شد وقتی پرنده ها سیمهای برق را به شاخه هایش ترجیح دادند ....!

.

.

.

الهی نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم !!!
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی !!!
در اگر باز نگردد نروم باز به جایی 
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی 
کس به غیر از تو نخواهم چه بخواهی چه نخواهی !
باز کن در ، که جز این خانه مرا نیست پناهی 

.

.

.

دل اتفاقی ترین اشتباه دنیاست!
بسته میشودانجا که نباید؛
کنده میشودازجایی که نباید....!!!

.

.

.

وقتی پیام عاشقانه ات بهم میرسه خیلی خوشحال میشم ولی این
خوشحالی زیاد طول نمی کشه چون فکر اینکه کی اینو برات فرستاده
دیوونه ام میکنه!!!!!

.

.

.

این روزها حتی اگر خون هم گریه کنی عمق همدردیه دیگران با تو
فقط یک جمله است آخــــی....

.

.

.

چه ساده بودم
آن هنگام که میپنداشتم ترکیدن بادکنک آبی ام
ناگوار ترین حادثه
عالم است . . .

.

.

.

خدایا برایم اغوش بفرست 


که امشب 


من خود 
هق هقم

.

.

.

بعضي از نگاه ها ،<صداي ِ> قشنگي دارند ...!

.

.

.

امشب باز پستچي پيرمحلمون نيومد
يابايد خونمون رو عوض کنيم يا پستچي رو
تو که هرروز واسم نامه مي نويسي،مگه نه؟!ا

.

.

.

گفته بودي، از غرورم، از سکوتم، خسته اي من شکستم هر دو را
گفته بودم،از سکوتت،از غرورت خسته ام به خاموشي مغرورانه ات
شکستي تو مرا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1470
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4967
بازدید ماه : 4851
بازدید کل : 285329
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس