عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

همه رفتند از این خانه ولی غصه نرفت

این یار قدیمی چه وفایــی دارد

………………………..

هر که در سینه دلی داشت به دلـداری داد
 دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز

………………………..

.باغبان در را نبند من فرد گلچین نیستم
 .من اسیر یک گلم دنبال هر گل نیستم

...........................

نا له پنداشت که در سینه ی ما جا تنگ است
 رفت و برگشت سراسیمه که دنیا تنگ است

…………………………..

آنروز که کارِ همه می‌ساخت خداوند

ما دیر رسیدیم و، به جائی نرسیدیم

………………………….

.  آتش بگیر، تا که بدانی چه می‌کشم
 .  احساسِ سوختن، به تماشا نمی‌شود

…………………………..

با خون غم نوشتم غربت مکان ما نیست

از یاد بردن دوست ، هرگز مرام ما نیست

…………………………..

نمی دانم چه هنگام از کدامین راه…
 ولی یکبار دیگر باز خواهم گشت…

…………………………..

..با فراغت تو شکستی دل من، می ترسم!
 ..خرده های دل من در کف پایت برود

……………………………

ای که گفتی آشنایی با غریبان مشکل است
 آشنایی می توان کرد  جدایی  مشکل است

……………………………

.دست وپایی می توان زد بند اگربردست وپاست
 ..وای بر  جان  گرفتاری  که  بندش  در  دلست

…………………………..

هر که را عشق نباشد نتوان زنده  شمرد
 وآن که جانش ز محبت اثری یافت نمرد

…………………………..

پروانه نیستم که به یک شعله جان دهم
 ..شمعم که جان گدازم  و  دودی  نیاورم

…………………………….

بلای  عشق  را  جز  عاشق  شیدا  نمی داند
 به دریا رفته می داند مصیبت های طوفان را

…………………………….

بر آنم گر تو باز آیی که در پایت کنم جانی
 ..از این کمتر نشاید کرد در پای تو قربانی ..

…………………………….

جگر   شیر   نداری   ره   عشق   مرو
 که در این راه بسی شیر جگر باید خورد

……………………………..

پروانه صفت دور جهان گردیدم
 ..نا مردم اگر مرد در عالم دیدم

……………………………….

یکرنگ تر از تخم مرغ رنگی نیست
 آن هم  که  شکستم  دو  رنگش  دیدم

………………………………..

..قفس دیدم رهایی  یادم  آمد
 ..تو رفتی بی وفایی یادم آمد

………………………………..

.مطمئن باش که مهرت نرود از دل من
 ..مگر آن روز که در خاک شود منزل من

…………………………………

عاشقی مقدور هر عیاش نیست
 غم کشیدن صنعت نقاش نیست

…………………………………

.خوش آنکه از دو جهان گوشه غمی دارد
 ..همیشه سر به گریبان ماتمی دارد

………………………………..

..حاصلم درد دل است از دل بی حاصل خویش
 ..به که گویم من دلسوخته درد دل خویش

……………………………….

.گر زندگی اینست که من می بینم
 ..عمر ابدی، نصیب دشمن باشد

……………………………….

ای که گفتی آشنایی با غریبان مشکل است
 آشنایی می توان کرد  جدایی  مشکل است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 645
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4142
بازدید ماه : 4026
بازدید کل : 284504
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس