عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

رفتم سوپر مارکت میگم یه نوشابه بزرگ بده. میگه یعنی خانوادگی باشه ؟!
پـَـَـ نــه پـَـَــــ مجردم بود اشکالی نداره. فقط محجوب باشه و اهل نماز و روزه

.

.

.

رفتم گل فروشی، میگم ببخشید، کاکتوس هم دارید؟ میگه واسه دکور می خواین؟
پـَـــ نــه پـَـــ تو خونمون شتر پرورش می دیم! می خوام یه وقت احساس غربت نکنن،
حس کنن خونه خودشونه.. 

.

.

.

رفتم آرایشگاه ، میگه میخوان موهاتونو کوتاه کنین ؟!پ

میگم پَ نَ پَ ، اومدم تایپ یاد بگیرم

.

.

.

تو تاکسی به راننده می‌گم آقا نگه دار.
می‌گه پیاده می‌شی؟
می‌گم بله، پیاده می‌شم.

[ ستاد مبارزه با فتنۀ پـَـَـ نــه پـَـَــــ - ]

.

.

.

رفتيم غار عليصدر. به رفيقم خفاش نشون دادم .ميگه واي خفاشه!
گفتم پَ نه پَ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اينجا سکونت دارن فعلا!!!
.

.

.


به يارو راننده ميگم..آقا اگه ميشه يكم سريعتر..الان هواپيما ميپره...ميگه..به سلامتي مسافرين؟....
گفتم پَ نه پَ فندك هواپيما ديشب دستم جامونده....ميرم بدم به رانندش

.

.

.
رفتم بالاي برج ميخواستم خودمو بندازم پايينيارو ميگه ميخواي خودکشي کني؟
گفتم پَ نه پَ اومدم ببينم سرعت صفر تا صدم از اين بالا تا پايين چقدر ميشه، بجاي پروژه بدم دانشگاه

.

.

.
زنگ زدم ميگم مامان بيا منو گرفتن...
ميگه خاک تو سرم, گشت ارشاد؟
گفتم پَ نه پَ مرکز نخبگان ايران

.

.

.

بسته سیگارمو گرفته که از توش سیگار برداره ... میگه اِ اِ اِ همین یه نخه ؟

پَ نه پَ این یه دونه چشم گذاشته، بقیه رفتن قایم شدن !

.

.

.

داریم راز بقا میبینیم ... پرنده داره تخم میذاره ...

دوستم میگه تخم گذاشت؟

پَ نه پَ جیش کرد به صورت بسته بندی شده !

.

.

.

یه یارو تو بانجی جامپینگ داشت بالا پایین میرفت ..
.
دوستم میگه اگه این کش پاره بشه می خوره زمین داغون می شه؟

پَ نه پَ می خوره زمین هوا میره نمی دونی تا کجا میره ...

.

.

.

پایان نامم تموم شده ... زنگ زدم به استاد میگه میخوای دفاع کنی؟

پَ نه پَ میخوام حمله کنم

.

.

.

تو رستوران پیشخدمتو صدا کردم ... میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده!

میگه مرده؟

پَ نه پَ هنوز زندست، داره شنا میکنه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی

.

.

.

با رفیقم رفتیم پیک نیک ... بهش چاقو دادم در  کنسرو  باز کنه ;
میگه : با چاقو بازش کنم ؟
 پ  نه  پَ راست کلیک کن روش اوپن ویت بزن با مدیا پلیر بازش کن !! 

.

.

.

شمارمو نوشتم دادم به دختره . دختره دیده میگه شمارته !؟؟
 پـَـَـ نــه پـَـَــــ رمز عملیات  فردا شبه .. خیلی محرمانست ها ! به کسی نده !
گفت : ایشششششششش .. پرو !!!
گفتم شوخی کردم . گفت مگه ما باهم شوخی داریم ؟
گفتم نداریم !؟؟
گفت پـَـَـ نــه پـَـَــــ داریم ، الانم شوخی شوخی زنگ میزنم داداشم بیاد رمز گشاییت کنه....

.

.

.

نیرو انتظامی به جرم بوق زدن تو خیابون مدارک ماشینم رو گرفت...
چند روز بعدش رفتم کلانتری،
طرف میگه اومدی مدارک را بگیری؟
گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دیشب هم بوق زدم، اومدم گزارش کنم.!
گفت واستا دم بازداشگا تا حالیت کنم.
حول شدم گفتم میخواید اعمال قانونم کنید جناب سروان؟
 گفت پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوایم به عنوان شهروند نمونه معرفی ات کنیم صداسیما..!

.

.
 


نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت11:26---9 دی 1390
منم شما رو با عنوان عشقانه ها لینک کردم
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 9 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1851
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5348
بازدید ماه : 5232
بازدید کل : 285710
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس