عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

مکانی برایت بهتراز دلم ندارم...

تنگی اش را به لطف خودت ببخش!!!

.

.

.

زمستــان آمــده اســت!

خستــه ام!

مــي خــوابــم!

بهــار کــه آمــد،

پيلــه ام را مــي شکــافــم

تــا بــا پــرهــاي خيــس،

دوبــاره

عــاشقــت شــوم . . .

.

.

.

این اشک های بی دلیل من
باز هم تو را بهانه می کنند!
می بینی چه شادمان بر سرسره گونه های من میلغزند؟!
حق دارند،آخر از زندان دلتنگی من،این بار هم گریخته اند.

.

.

.

سر به گوش من بگذار
و آرام بگو :
دوســــــت دارم ...
از چه می ترسی ؟!
فردا دوباره میتوانی انکار کنی ...!

.

.

.

شــــــــبگردی می کنــــم.

 اما صدای نفــــــــــــس هایـــت را از پشــــــــت

 هیچ پنــــــــــــــجره و دیواری نمی شـــــــــنوم

آســوده بخواب نازنیــــــــــــنم

شـــــــــ ــ ـ ـــــــهر در امن و امان اســـــــت

 تنها خانه*ی من اســت که در آتــــش می ســـــــــــــــــوزد. .. 

.

.

.

سالها دل بمهر تو بستم
پشت خود را ز غمها شکستم
نیمه شبها براهت نشستم
تا شود از تو روشن سرایم ...

.

.

.

هر شب در رؤیای من ...
 قدم می نهی !
بیدار که می شوم ...

چشم من از تو خالیست!

و نگاهم...

درد می گیرد ازین بیداری !!

.

.

.

بادبادک ها هر چقدر هم که اوج بگیرند
هنوز با آن نخ ، اسیر زمین اند ...
من اما با تـــو ، با آغــــوش گرمـــت
با تمام آن بوســه هایت روی همین زمین به اوج میرســـم ...

.

.

.

مهم نبود برای من
که تو با من چه می کنی
بیا ببین
برای تو
من با خودم چه می کنم

.

.

.

نارفیق بودی برام اهای رفیق با مرام
زخم کاریتم نزاشته بال پروازی برام
دلتم خنک بشه پره دستم جای تیغ

ضربه ی اخرتم به هدف خورده دقیق
نارفیق بودی برام اهای رفیق با مرام

.

.

.

درست یک روز است...

 که یکدیگر را ترک کرده ایم

 ولی بی تــو لحظه ها

 آن قدر دیر میگــذرند

 که میخواهم فردا…

 سالگرد جداییمان را جشن بگیرم !

.

.

.

من نمي دانم اين دلتنگي دلتنگي که مي گويند چيست
همين حس مبهم نفس گيري
که دامن گيرمان مي شود
وقتي چيزي را
کسي را
جايي جا گذاشته ايم
همان دلتنگي ست!؟

.

.

.

باور کن...

تا آخر خط می رفتم


اگر جلوی پایم نقطه چین نمی گذاشتی......!!!

.

.

.

گاهی باید به دور خودیک دیوار تنهایی کشید
 نه برای اینکه دیگر آنرا از خودت دور کنی
بلکه برای اینکه ببینی
برای چه کسانی اهمیت داری...... که این دیوار را بشکنند

.

.

.

دیدی باز هم اشتباه کردیم؟

 جای خالی حرف هایش با هق هق پر نمیشد...

.

.

.

چه کرده ای " تو " با دلــــــــم ؟

که از تو پیش دیـگران گلایه هــــم که می کنم

شـــــعر حساب می شود ...

.

.

.

راز چشمانت را هیچ کس نفهمید


ولی



من امروز رازش را فهمیدم



راز چشمانت رفتنت بود ...

.

.

.

زندگی را با سکوت لحظه ها ادامه خواهم داد...
چه پایانی خواهد داشت نمی دانم...
هر چه بادا باد...!

.

.

.

همیشــه حــــرارت لازم نیســت...

گـاهـــی از ســـردی یـک نــــگاه مـــی تـــــوان آتــــش گــــرفت

.

.

.

بیا بازی کنیم

تو چشم بذار

و من . . .

سیر تماشایت میکنم

.

.

.

خنده هاي تـــو آرزوهـاي من اند
بخند ؛ تا برآورده شوند ...!

.

.

.

این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست

 آنقدر بی ارزشی که خیلی ها اندازه تو هستند . . .

.

.

.

یه وقت به سرت نزند! که شعرهایم را بتکانی...

چرا که رسوا خواهم شد...!

و همه خواهند دید!!

لحظه لحظه تو را "میان واژه هایم"!!!...

.

.

.

آدم فهميده اي بود....

خوب ميدانست كجاها خودش را به نفهمي بزند !!!

.

.

.

کفشهایم را که به پا می کنم راهم پیدا می شود.

برای ماندنم اصرار نکن.

جاده روبرویم،

روان تر از تعارف های آبکی توست...!

.

.

.

مرا ببخـــــش....

اگر به تــــو پیله کرده ام....

قدری طاقت بیار پروانـــــــه میشوم و می روم...!

.

.

.

دلم بهانه ات را می گیرد
چقدر امروز حس میکنم نبود تو را

صدایت در گوشم می پیچد و من می گویم:
جانم...
مراصدا کردی؟!

.


 


نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت0:53---9 دی 1390

سلام
ممنونم كه بهم سر زدي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2560
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6057
بازدید ماه : 5941
بازدید کل : 286419
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس