عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
میگن هر کی رفیقش خوشگله بهشتیه... کوفتتون بشه که به خاطر من میرید بهشت...!


ഈഈഈ


آیا میدانید مغز انسان تنها حروف اتبدا و اتنهای کملات را پردازش کرده و کمله را
می خواند. به هیمن دلیل است که با وجود به هم ریتخگی این نوتشه شما تواسنتید آن را بخوانید


ഈഈഈ

این اس ام اس را دست به دست کنید ! برسد به آقای ایرانسل عزیز!

من تو مسابقه شرکت نمی کنم اهنگ پیشواز هم نمیذارم!

نکن برادر ِ من ! ‌نکن پدر ِ من ! نکن! من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟

بابام گرفته؟ داییم گرفته؟؟؟؟


ഈഈഈ


طرف موبایلش آنتن نمیداد ، بهش مسیج دادم : نمیتونم بگیرمت …

جواب داد : به درک! مگه کم خواستگار دارم؟

ഈഈഈ

من بنده‌ی آن دمم که دافی گوید
یک ماچ دگر بگیر و من نتوانم


ഈഈഈ


به سلامتي اولين زن شوهرداري كه عاشقش شدم.

.

.


مادرم


ഈഈഈ


دکتر شریعتی‌
.
.
.
.
.
.
ایستگاه بعد قلهک



ഈഈഈ



به سلامتی اونایی که چه عشقشون پیششون باشه چه نباشه

چشمشون مثه فانوس دریایی نمیچرخه!!!

ഈഈഈ


تن آدمی شریف است به جان آدمیت
نه ، همین لباس زیباست نشان آدمیت
ویرگول را دریاب

ഈഈഈ

فرهنگ لغات غضنفر


کته ماست : آن گربه مال ماست
مشروبات : روبات مشهد رفته
نرگس : موجود مذکری که مرتب حدس می زند
... کدبانو: دختر خانمی مجرب در نقشه کشی با نرم افزار اتوکد
چهار محال بختیاری : ممکن نیست عدد ۴ برای شما شانس بیاورد
کالسکه: هنگامی که یک اصفهانی یک میوه ی کال میخورد
جاسبی : فقط باش
سوغاتی : بسيار عصبانی
عجبشير : احساس رضايت از مطبوع بودن شير
پدافند : پس گفتی دافن؟
مانیکور - پدیکور : دو برادر نابینا به نام مانی و پدرام


ഈഈഈ



خرها، زیاد هم خر نیستند؛

بلکه موجودات وظیفه شناس خجالتی هستند ,

که “نه” گفتن را نیاموخته‌اند

ഈഈഈ

نظرتان در مورد این جمله چیست؟
(مهرم حلال ، جونم آزاد)

الف) زیبا ترین جمله دنیاست
ب) با معنا ترین جمله دنیاست
ج) خوشحال‌کننده‌ترین جمله دنیاست
د) تخیلی‌ترین جمله عصر کنونی است...!!!

ഈഈഈ

فقط یه بار بهت میگم دوستت دارم
.
.
.
.

چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه !

ഈഈഈ

آموزش خر کردن زن و شوهر در مواقع مختلف:

برای خانومها:
هیچ وقت با هیچ مردی بحث نکنید ... بلافاصله گریه کنید!

برای آقایون:
هیچ وقت با خانومها بحث نکنید ... بلافاصله ببوسیدشون !!



ഈഈഈ


به سلامتی دو بوسه !
اولی وقتی بچه به دنیا میاد
مادر میبوستش ولی بچه نمیفهمه!
دومی وقتی مادر از دنیا میره و
بچه میبوستش ولی دیگه مادر نمیفهمه


ഈഈഈ


زن و شوهر مثله کلیه و کبدن،
شوهر کبده و زن کلیه...

اگه کبد از کار بیفته، کلیه هام از کار میفتن

ولی اگه کلیه از کار بیفته کبد میتونه با اون یکی کلیه کار کنه....!!!

ഈഈഈ


اس ام اس یک گل پسر :

عزیزم ، خوبی ؟!

دلم واست تنگ شده

همش دارم به تو فک میکنم گفتم یه اس بهت بدم ببینم در چه حالی!

Send to»»» سپیده ، روشنک ، آناهیتا ، سمانه ، آتنا ، مریم , بتول !

ഈഈഈ


فرقی نمی کنه که به یه “دو پا” زیادی “جَو” بدین
یا به یه “چهار پا” زیادی “جُو” بدین …
به هر حال از هر دوشون جفتک می خورین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 618
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4115
بازدید ماه : 3999
بازدید کل : 284477
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس