عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

غضنفر می ره دکتر، می گه آقای دکتر من
چشمام ضعیفه. دکتر می گه تا چه حد ضعیفه؟ غضنفر می گه شما اون مگسی رو که
روی دیواره می بینین؟ من نمی بینمش!

.

.

.

معلم: فعل کشیدن را صرف کن.
شاگرد: کشیدم کشیدی پاره شد!

.

.

.

غضنفر سوار مترو می شه، تفنگ در میاره به راننده مترو می گه یالا برو دوبی!

.

.

.

غضنفر می ره دستشویی، می زنه آفتابه رو لتو پار می کنه.
بهش می گن: چرا آفتابه رو این جوری کردی؟
می گه: برام ژست گرفته بود!

.

.

.

به بزه می گن چرا زنگولت صدا نمی کنه؟ می گه گذاشتمش رو ویبره!

.

.

.

غضنفر می افته توی چاه، می گه خدا رو شکر تهش سوراخ نبود!

.

.

.

دانش
آموزی داشت سر کلاس چیزی می خورد، معلم پرسید چی می خوری؟ گفت: نمی خورم!
آلو خشک رو گذاشم توی دهانم تا خیس شه زنگ تفریح بخورم!

.

.

.

دو باجناق به نام های کافی ونعمت سوار یک خر بودند.

نعمت گفت اگر یک خر دیگر بود، کافی بود.
کافی گفت همین هم که هست نعمت است!

اصفهانیه آب معدنی می خره، به زنش می گه حاج خانم آب بریز توش، این خیلی غلیظه!

.

.

.

دو تا پر ادعا به هم می رسن. اولی می گه: جات خالی… دیروز رفتم شکار، هفت تا خرگوش، چهار تا آهو و سه تا شیر شکار کردم.
دومی می گه: همش همین؟
اولی می گه: بابا! آخه با یک تیر مگه بیشتر از اینم می شه؟
دومی می گه: تازه تفنگ هم داشتی؟

.

.

.

تو سیب سرخ کدامین درخت پرتقالی که هر دانه انارت به سرخی گیلاس های درخت موز است ای گلابی من؟

.

.

.

از غضنفر می پرسن اسم کوچک جومونگ چیه؟ می گه افسانه!

.

.

.

ببخشید این موقع شب بیدارت کردم، می خواستم ببینم هنوزم داری خواب پنبه دانه می بینی؟!

.

.

.

پیامک های ضدحالی شما را به بالاترین قیمت خریداریم!
(سازمان حال و احوال کشور)

.

.

.

دل رو زدم به دریا زدم برات پیامی / فقط برای اینکه نگی که بی مرامی !

.

.

.

ببخشید میشه یه بوس برام بفرستید !؟؟
کانون بوس ندیده ها !!!

.

.

.

اگر کردی مرا روزی فراموش
در آید در دماغت ۱۰۰ عدد جوش !!!

.

.

.

مشترک گرامی بدلیل بدهی قبلی ، هرجا گیرت بیارم …. میبوسمت !

.

.

 

 

 

.

 

 

زن .یه به شوهرش میگه: شوهر همسایه هر روز صبح که میخواد بره سر کار زنش رومیبوسه! تو چرا این کار رو نمی کنی؟

 

 

 

شوهر میگه: آخه من که زنه رو خوب نمی شناسم !!

 

 

.

 

 

 

 

.

قبل از ازدواج:
مرد: دیگه نمی تونم منتظر بمونم
زن: می خوای از پیشت برم؟
مرد: فکرشم نکن
زن: منو دوست داری؟
مرد: البته
زن: تا حالا به من دروغ گفتی؟
مرد: نه، چرا این سوال رو می پرسی؟
زن: منو مسافرت می بری؟
مرد: مرتب
زن: منو کتک می زنی؟
مرد: به هیچ وجه
زن: می تونم بهت اعتماد کنم؟
بعد از ازدواج:
همین متن رو از پایین به بالا بخونید!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3241
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6738
بازدید ماه : 6622
بازدید کل : 287100
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس