عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

هرگز دستی را نگیر وقتی قصد شکستن قلبش رو داری.هرگز نگو برای همیشه وقتی میدونی

جدا میشی.هرگز نگو دوستش داری اگر واقعا به آن اهمیت نمیدی.

 

 


به چشمانت که چون چشمان دریاست....به لبخندت که چون لبخند گلهاست...به آن نازی

که در چشم تو پیداست.. تو را چون صبح فردا دوست دارم.......... .

 

 


شبی از سوز دل گفتم قلم را....بیا بنویس غمهای دلم را.....قلم گفتا برو دیوانه عشق

ندارم طاقت این کوه غم را.......

 

 


از شبنم عشق خاک آدم گل شد بس فتنه و شور در جهان حاصل شد سر نشتر عشق

بر رگ روح زدند یک قطره از آن چکید و نامش دل شد........

 

 



من با چشمام یه آرزو ساخته بودم.واسه دوباره دیدنت زندگیمو باخته بودم.یا آرزومو پس بده یا

با یه بار دیدنت به زندگیم نفس بده.

 

 



ای صمیمی ای دوست.گاه بیگاه لب پنجره خاطرهام می آیی.ای قدیمی ای خوب تو مرا یاد کنی

یا نکنی من به یادت هستم.آرزویم همه سرسبزی توست.دایم از خنده لبانت لبریز.دامنت پر گل باد.

 

 



عشق زیباترین گلواژه ایست در کوچه ای که غزلهای تو جاریست.

 

 

در ضمیر ما نمیگنجد به غیر از دوست کس

هر دو عالم را به دشمن ده ما را دوست..........

من به تنهائي يک چلچله در کنج قفس

بند بند وجودم همه در حسرت يک پروازند

من به پرواز نمي انديشم

به تو مي انديشم که تو زيباتر از انديشه يک پروازي . . .

 

 

قسمت این بود که من با تو معاصر باشم

تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم

تو پری باشی و تا آنسوی دریا بروی

من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم

 

 

حالا كه دست هایت چتر نمی شوند
حالا كه نگاهت ستاره نمی بارد
حالا كه خانه ای برای ما شدن نداریم
از كاغذ شعرهایم اتاقی می سازم
تا آوار تنهایی بر سرت نریزد
و آرامش خیالت ، ‌خیس اشك هایم نشود

 

 

به حرمت آن شاخه ی گل سرخ که لای دفتر ترانه هایم خشک شد ! به حرمت قدمهایی که با هم در آن کوچه ی همیشگی زدیم ! به حرمت بوسه هایمان ! نه ! تو حتی به التماس هایم هم اعتنا نکردی ! قصه به پایان رسید و من همچنان در خیال چشمان سیاه تو ام که ساده فریبم داد ! قصه به پایان رسید و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم ......................

 

 

.امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ٬ ببخش که عاشقت شدم

بدرقه لازم ندارم ٬ میرم ای عزیزترین / نزار بمونه زیر پا ٬ قلبمو بردار از زمین

دوست دارم برای تو فقط یه حرف ساده بود / غافل از اینکه دل من منتظر اشاره بود . . .

 

 

زیباترین غروب: غروب عاشقان

زیباترین سنگ: دل یار

زیباترین مایع: اشک

زیباترین ناله: آه

زیباترین دف: قلب تو

زیباترین کلام :دوستت دارم . . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2536
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6033
بازدید ماه : 5917
بازدید کل : 286395
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس