عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

هرزگاهی دریا هوس میکنه به ساحلش سری بزنه ، مهم نیست که ساحل تحویلش بگیره یانه ، مهم اثبات وفاداریشه!




غم اگر سیرم کند ، غصه اگر پیرم کند ، دست بزرگ آسمون اگر زمین گیرم کند ، بازم میگم دوست دارم.





حرفات تلخه اما عسل منی ، به یادم نیستی اما زندگی منی ، به فکرم نیستی اما رویای منی ، با من نیستی اما نفس منی ، مهربان نیستی اما دنیای منی.






فاصله ها مهربانیت را از دلم پاک نمیکنند ثانیه ها را میشمارم تا لحظه ی دیدار.





صبح که چشماتو بازمیکنی بدون دیشب یه نفر به شوق دیدن تو چشماشو بسته.

 

خورشيد آواره وار طلوع کرد ديوانه وار انتظار کشيد ومعصومانه غروب کرد و شايد ماه نمي داند چرا آسمان شب مال اوست

 


هرگاه دلت هوايم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببين که همچون دل من در هوايت مي تپند

 




تو را بجای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم ، تورابه جای همه روزگارانی که نمی زیسته ام دوست می دارم، برای خاطر عطر نان گرم وبرفی که اب می شود وبرای نخستین گناه تورا به خاطر دوست داشتن دوست می دارم تورا به خاطر همه کسانی که دوست نمی دارم دوست می دارم

 



نمی دانم کجایی اما دلم نزدیک است و دور نیست آن روزهایی که ادراک نگاهمان را به افق دوخته بودیم و از آن چیزی نمی دانستیم جز زمزمه ی دو بیتی های عاشقانه در زیر آسمان پرستاره

 



ﺣﺮﻡ ﻧﻔﺴﻬﺎﯾﺖ
ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺩﯾﻮﺍﻧﮕﺎﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ
ﭘﺎﺩﺷﺎﻫﯽ ﮐﻦ
ﺗﻮ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﻗﺼﺮ ﺩﻟﻢ ﺑﺎﺵ
ﻭ ﻣﻦ ﺑﺎﻧﻮﯼ ﻗﻠﻤﺮﻭ ﻗﻠﺒﺖ


ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺳﺰﺍﻭﺍﺭ ﺍﺭﺯﺷﻤﻨﺪ ﺷﺪﻥ ﻭ
ﻣﻌﺸﻮﻕ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺳﺖ
ﻭ ﻣﻦﺳﺮﺍﻓﺮﺍﺯﻡﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺗﻮ ﺷﺪﻡ

 

ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖﺑﮕﻮﯾﯿﺪ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﮑﻨﺪ ﻧﺎﺯ
ﻣﺎ ﺭﺍ ﻫﻮﺱ ﻧﺎﺯ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﺟﻬﺎﻥ ﻧﯿﺴﺖ

 


ﺷﻨﯿﺪﺳﺘﻢ ﻏﻤﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﻫﻢ ﻏﻢ
ﺩﯾﮕﺮ
ﺩﻟﺖ ﺑﺮﻣﺎﺗﻤﻢﻣﯽ ﺳﻮﺯﺩ ﺍﯾﻨﻬﻢ ﻣﺎﺗﻢ ﺩﯾﮕﺮ
ﺑﻪ ﺩﻝ ﻫﺮ ﺭﺍﺯ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺮ ﻟﺐ ﺁﻭﺭﺩﺵ ﺩﻡ ﺩﯾﮕﺮ
ﭼﻪ ﺳﺎﺯﻡ ﺗﺎ ﺑﺪﺳﺖ ﺁﺭﻡ ﺟﺰ ﺍﯾﻦ ﺩﻝ ﻣﺤﺮﻡ
ﺩﯾﮕﺮ

 


ﻣﻦ،
ﻣﻬﺮﯼ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺩﺭ ﻗﻠﺒﻢ ﺩﺍﺭﻡ
ﻭ ﺻﺪﺍﯼ ﺗﻮ ﺍﺯ ﺁﻧﺴﻮﯼ ﺗﻠﻔﻦ!
ﮐﻔﺶ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﭙﻮﺵ ﻭ ﺑﻪ ﺩﯾﺪﺍﺭﻡ ﺑﯿﺎ
ﻓﮑﺮ ﻗﻠﺐﺗﻨﻬﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺑﮑﻦ!!!

 

ﺁﻥ ﮔﺎﻩ ﮐﻪ؛ﺩﻭﺍﺯﺩﻫﻤﯿﻦ ﺯﻧﮓ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ
ﻧﻮﺍﺧﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ؛
ﺩﺭ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﺷﺎﺩﯼ ﻫﺎﯾﺖ ﻧﺒﺎﺵ
ﻭ ﺑﺪﺍﻥ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﺩﺭﯼ ﺑﺮﻭﯼ ﺗﻮ ﺑﺴﺘﻪ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺷﺪ.
ﺯﯾﺮﺍ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻗﺼﻪ...
ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ؛ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺗﻮﺳﺖ!!!

 


ﻳﮕﻔﺘﻲ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﻧﺪﺍﺭﻱ!
ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻱ ﺗﻤﺎﻡ ﻗﻄﺮﻩ ﻫﺎﻱ ﺑﺎﺭﺍﻧﻲ..
ﻛﻪ ﺑﺮ ﺻﻮﺭﺗﺖ ﻣﻲ ﺭﻳﺰﺩ ﻭ ﻣﻦ ﻧﻴﺰ ﺩﻭﺳﺘﺖ
ﺩﺍﺭﻡ
ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﭼﺘﺮﻱ ﻛﻪ....ﺑﺮ ﺭﻭﻱ ﺳﺮﺕ
ﮔﺮﻓﺘﻲ

 

ﻣﻦ ﺭﺍ ﺭﻫﺎ ﮐﻦ ﻟﻄﻔﺎ...
ﺩﻭ ﺩﺳﺘﻢ ﮐﻪ ﻋﻤﺮﻱ ﺑﻪ ﺳﻮﻱ ﺗﻮ ﺩﺭﺍﺯ ﺍﺳﺖ،
ﺭﻫـــــﺎ ﮐﻦ!
ﻣﻦ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻧﻤﻲ ﺗﻮﺍﻧﻲ ﺑﺎﻻ ﺑﮑﺸﻲ
ﻣﻲ ﺗﺮﺳﻢ. . .
ﺧﻮﺩﺕ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺯﻣﻴﻦ ﺑﻴﺎﻓـﺘـﻲ!!!

 


ﺗﮑﻪ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢﺭﺍ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻗﺴﻤﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ
ﺷﺎﯾﺪ ﻫﯿﭻ ﺍﺛﺮﯼ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﺳﺮﻣﺎﯼ ﺯﻣﺴﺘﺎﻧﯽ
ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ؛ ﺍﻣﺎ...
ﺑﺮﺍﯼ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯽ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﻋﺸﻖ
ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﺣﺲ ﮐﻨﯽ!!!

 

ﺑﻪ ﮐﺪﺍﻣﯿﻦﮐﺘﺎﺏ ﻣﻘﺪﺱ ﺩﻧﯿﺎ ﺳﻮﮔﻨﺪ
ﺑﺨﻮﺭﻡ؟
ﮐﻪ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﻋﺎﺷﻘﺎﻥ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﺕ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ
ﺭﻓﺖ؛
ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺗﻮ ﺭﺍ...
ﺑﻪ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺻﻔﺤﺎﺕ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺗﺒﻌﯿﺪ ﮐﺮﺩﻩ
ﺑﺎﺷﻨﺪ!!!


ﺍﻓﺴﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ
ﮐﻪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺯﻣﯿﻦ ﺭﺍ
ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺮ ﺍﺳﺒﯽ ﺗﮏ ﺷﺎﺥ ﯾﺎﻓﺖ،
ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﮐﻦ
ﺗﺎ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻨﯽ ﮐﻪﺑﻬﺘﺮﯾﻨﯽ


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3828
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7325
بازدید ماه : 7209
بازدید کل : 287687
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس