عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

دلم پیش رخ ناز تو بند است / ندانم قیمت ناز تو چند است
نمایی گر به قلب من نگاهی / به دل گویم که بخت من بلند است . . .
.

.


بی من نرو آن سوی فردای زمانه
بی من نشو دمساز تنهای ترانه
با من بمان این روزهای بی بهانه
با من بمان با دردهای عاشقانه
.

.
دلم در هر تپش صد بار آواز تو را میخواند .... نمیدانم تو هم یاد دل من میکنی یا نه؟
.

.


میگم شبا ستاره ها تا می تونن دعات کنن نورشونو بدرقه پاکی خندهات کنن

.

.

تقدیم به کسى که درکنارم نیست، اما حس بودنش به من شوق زیستن مى دهد
 .

.

 زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که با لبخندت زندگی می کنند

.

قشنگ ترین لحظه هایم را با سخت ترین دقایقت عوض می کنم تا بدانی عاشق ترین پروانه ات بودم و مجنون ترین دیوانه ات هستم.
 .

.

کاش قطره ای اشک بودم که در چشمانت متولد می شدم و بر گونه هایت زندگی می کردم و بر لبانت می مُردم تا بدانی چقدر عاشق تو هستم. 

.

.


مرا آن دیده ی تر می شناسد
مرا از خویش بهتر می شناسد
به جرم عاشقی ها سر شناسم
مرا از پشت خنجر می شناسد . . .

.

.

بی وفا باشی جفایت می کنند/ بی وفایی کن وفایت می کنند
مهربانی گرچه آیینی خوش است / مهربان باشی رهایت می کنند . . .

.

.

عمریست غم و درد نشانم داده / در آتش سینه اش امانم داده
رنجور ترین درخت باغش هستم / هر بار مرا دیده تکانم داده

.

.

در راه تو بی اراده رفتن خوب است / در چشم تو بی افاده رفتن خوب است
جایی که همه فکر سواری هستند / دنبال دلم پیاده رفتن خوب است . . .

.

.

دل من یارو غمخواری ندارد / پریشان است بازاری ندارد
هزاران قلب را تسخیر کردند / کسی با قلب ما کاری ندارد . . .

.

.

میان چشمهایت جای من نیست / میان نامه ها امضای من نیست
بیا از دور دستی کن اشاره / مگو قلبت به زیر پای من نیست . . .

.

.

عجیب است دریا، همین غرقش میشوی پس میزند تو را، مثل تو!

.

.

خیلی وقته که منو ندیدی و ندیدمت، با خودت فکر نکنی که از دل بریدمت

.

.

هر دو چشم تو دنیای من است، گر نبینم تو را یادت نگهدار من است

.

.

هرگاه دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت

یاد آر که من نیز به یاد تو چنینم!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4742
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8239
بازدید ماه : 8123
بازدید کل : 288601
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس