عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

اول دبستان خواندید ان مرد امد.

سالها گذشت و ترشیده شدید و ان مرتیکه هنوز نیامده!

.

.

غضنفر میره بالا درخت چنار . میپرسن چیکار میکنی؟ میگه دارم توت میخورم! میگن الاغ اون درخت چناره. میگه الاغ خودتی، توت تو جیبمه!

.

.

سلام عزیزم ، خواستم بگم …

واقعا بدجورى تو دلم نشستى …

پاشو درست بشین !

.

.

لباسها در آب کوتاه میشوند و برنج ها دراز
در درازای زندگی برنج باش و در پهنای آن، لباس
واگر عمق این پند را نفهمیدی, بدان که تنها نیستی!

.

.

تنهایی درست مثل ایدز است
از رابطه های زیاد و دوستی های کنترل نشده حاصل میشود .

.

.

زندگی متأهلی یعنی

به همسرت مسیج بدی: ای عشق، خداوند نگه‌دار تو باشد

اونوقت جواب بگیری:

یه بسته قارچ، آب‌لیمو، مرغ، نون، بوس

.

.

یکی از مسئولین:

سال ۸۷ در تلفات جاده‌ای ۱۰ درصد کاهش وجود داشته است و

تا سال ۹۰ این تلفات به صفر می‌رسد و انشاءالله تا سال ۹۱ در جاده‌ها

زاد و ولد خواهیم داشت!

.

.

گشت ارشاد به دخترا:
دختره کجا میری؟
میرم به آرایشگاه، مو رنگ کنم، فرنچ کنم، برنز کنم، خوشگل بشم بعد میام تو منو بگیر..

.

.

قاضی رو به متهم می کنه و می پرسه: خانم! شما چند سالتونه؟
خانم می گه: 25 سال آقای قاضی!
قاضی می گه: خوب، حالا بفرمایید چند ساله که 25 سالتونه؟

.

.

زن به شوهر: آخ نمی دونی دیشب چه خواب خوبی دیدم!
شوهر: چی خواب دیدی؟
زن: خواب دیدم تو بهشت هستم، همه چیز عالی و زیبا و...
شوهر: خوب چرا همون جا نموندی؟!

.

.

یه اسبه زنگ میزنه سیرک میگه با مدیر سیرک کار دارم . گوشی رو میدن به مدیر

سیرک اسبه بهش میگه آقا من کار میخوام مدیره میگه کار نیست اسبه همینطور اصرار

میکنه مدیر هم انکار تا آخرش مدیره میگه کشتیمون حالا چه کار بلدی؟

اسبه میگه احمق دارم باهات حرف میزنم!

.

.

به غضنفر میگن عجب مملکت خر تو خری داریم میگه آره بابا من 3 بار رفتم سربازی هیچکی نفهمید!

.

.

به غضنفر می گن چرا قرصات رو سر وقت نمی خوری ؟

میگه : می خوام میکروبا رو غافل گیر کنم.

.

.

اگه کسی بهت گفت اسب میزنی تو دهنش

اگه نفر دوم بهت گفت اسب بهش میگی احمق

اگه نفر سوم بهت گفت اسب بهتره برای خودت یه زین بخری !

.

.

از غضنفر می پرسن فرق کچل با هواپیما میدونی چیه ؟

میگه بابا ما سرمون میشه

کچل که اصلا فرق نداره !

هواپیما هم نکته انحرافی است !

.

.

بستنی قول و قرارهای امروزیست!

زودتر از آنچه که فکرش را بکنید آب می شوند!

.

.

اولی: هیچ فحشی بدتر از این نیست که یه پسر به ادم شماره ایرانسل بده

دومی: تو این اوضاع بی شوهری اگه کد پستی هم دادن باید بگیری ! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 897
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4394
بازدید ماه : 4278
بازدید کل : 284756
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس