عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

در دههٔ 90 تقاضاهای بسیاری برای تغییر استادیوم تیم شالکه 04 از ورزشگاه قدیمی «پارک اشتادیون» وجود داشت و از همین رو طرح‌هایی برای تأسیس استادیومی جدید مد نظر قرار گرفت. پس از عملکرد عالی این تیم در جام یوفا 1997 و با توجه به نزدیکی سال 2004 (سالگرد صد سالگی شالکه) طرح‌های عملی ریخته شد و نهایتا در 1998 قراردادی با شرکت ساختمانی «اچ بی ام» برای ساختن این ورزشگاه ریخته شد.

این استادیوم ابتدا در سال 2001 و با نام «آرنا اوف شالکه» و به عنوان استادیوم اختصاصی تیم شالکه04 آغاز به کار کرد. در تابستان 2005 شرکت آبجوسازی ولتینز با حمایت مالی، نام آن را به "ولتینز آرنا تغییر داد.

این استادیوم از میزبانان بازی‌های جام جهانی 2006 آلمان بود که مجموعا 5 بازی, 4 بازی گروهی و یکی در یک چهارم نهایی، را میزبانی کرد.

از گروه اول بازی اکوادور و لهستان این‌جا برگزار شد که با پیروزی2 بر صفر اکوادور خاتمه یافت. از گروه سوم، آرژانتین 6 بر صفر صربستان و مونته‌نگرو را مغلوب کرد. از گروه چهارم، مکزیک 2 بر 1 مغلوب پرتغال شد. از گروه پنجم، چک همین‌جا پیروزی سه بر صفر خود مقابل آمریکا را کسب کرد.

در مرحلهٔ یک چهارم نهایی، انگلستان و پرتغال در این‌جا دیدار کردند که بازی پس از نتیجهٔ 0-0 مساوی در وقت عادی در ضربات پنالتی به نفع پرتغال تمام شد.

این ورزشگاه دارای سقف متحرک است و در موقع لزوم میتوان آن را بست.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3908
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7405
بازدید ماه : 7289
بازدید کل : 287767
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس