عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

واکنش تند باشگاه الهلال به حرف‌هاي قلعه‌نويي


رييس باشگاه الهلال عربستان نسبت به حرف‌هاي امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي با تيمش واکنش نشان داد و اعلام کرد که مراتب اعتراض خود را به فدراسيون فوتبال عربستان ارائه کرده است.


 

استقلال در سومين بازي خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا دست به کار بزرگي زد و موفق شد الهلال عربستان را مقابل هواداران خود با نتيجه‌ دو بر يک شکست دهد.

به گزارش ايسنا،قبل از بازي، سعودي‌ها همچون گذشته دست از حاشيه سازي بر نداشتند و کاروان استقلال را چند ساعت در فرودگاه معطل کردند که اين باعث اعتراض مسئولان آبي پوش به ويژه امير قلعه‌نويي، سرمربي اين تيم شد.

سايت «ايلاف» عربستان و الجزيره قطر مدعي شدند که امير قلعه‌نويي، سرمربي استقلال در نشست قبل از بازي تيمش با الهلال از رفتار بد سعودي‌ها با تيمش در فرودگاه ابراز ناراحتي و تهديد کرد که به خاطر اذيت شدن تيم او در فرودگاه در تهران همان رفتار را با کاروان الهلال خواهد کرد که اين اعتراض عبدالرحمن بن مساعد، رييس باشگاه الهلال را به دنبال داشت.

بن مساعد در حاشيه تمرين تيمش پيش از ديدار برگشت با استقلال در نشستي خبري گفت: مراتب اعتراض خود را به فدراسيون فوتبال عربستان ارائه داده‌ايم تا کنفدراسيون فوتبال آسيا را در جريان کار قرار دهد. سخنان سرمربي استقلال جدي است و بايد به آنها توجه کرد، چرا که او سرمربي استقلال به شمار مي‌آيد.

او افزود: در ديدار برابر استقلال نمايش بسيار خوبي داشتيم و فرصت‌هاي بي‌شماري را از دست داديم. بازيکنان ما نتوانستند از فرصت‌هاي به دست آمده استفاده کنند. اين در حالي بود که استقلال در 10 دقيقه پاياني به خوبي از موقعيت‌هاي خود بهره برد و بازي را تغيير داد. در ايران فقط براي پيروزي به ميدان مي رويم. براي صعود چاره اي جز کسب سه امتياز نداريم. اين گروه سخت‌ترين گروه به شمار مي‌آيد. تيم‌هاي بزرگي در گروه ما وجود دارند که هر کدام از آنها تاريخ درخشاني در کشور خود دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3990
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 7487
بازدید ماه : 7371
بازدید کل : 287849
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس