عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

نقي زاده: از مهدوي کيا متشکرم


هافبک تيم پرسپوليس گفت: از اين که آقاي مهدوي کيا در برنامه نود صحبت هايي در خصوص من داشتند و به بنده لطف نموده ممنونم و از وي تشکر مي کنم.


 

ميثم نقي زاده افزود: سال 91 براي من خيلي خوب بود چون توانستيم در تيم بزرگ و پرطرفدار پرسپوليس راه پيدا کنم و پيراهن اين تيم را بر تن کنم اميدوارم بتوانم براي تيم خود موثر واقع شوم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، وي درخصوص بازي با داماش در جام حذفي گفت: بازي حساسي مقابل داماش داريم چون ما روي جام حذفي حساب ويژه اي باز کرده ايم و بازي هاي اين جام به نسبت ليگ براي ما مهمتر است زيرا در ليگ شانسي نداريم و نمي توانيم بالاتر از رتبه پنجم رتبه اي را کسب کنيم به هر حال اميدوارم قهرمان جام حذفي شويم تا ناکامي خود را در ليگ جبران کنيم.

نقي زاده در خصوص صحبت هاي مهدي مهدوي کيا در برنامه خود گفت: از اين که آقاي مهدوي کيا در برنامه نود صحبت هايي در خصوص من داشته و به بنده لطف نموده از وي ممنونم و از وي تشکر مي کنم او بزرگ و الگوي فوتبال و فوتباليست هاي ماست اميدوارم هميشه سالم و سلامت باشد و به آرزوهاي خود برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3379
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6876
بازدید ماه : 6760
بازدید کل : 287238
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس