عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

لحظه هایم نازنیند ، وقتی حضور نازنین تو را دارم !

چگونه دم از تنهایی توانم زد وقتی که لحظه لحظه ی عمرم آکنده از عطر حضور توست ؟!

نه ! من تنها نیستم ! این تنهایی من است که تنهاست !

.

.

.

میان این همه مفاهیم پیچیده ریاضی تنها حکایت اعداد فرد را خوب آموخته بود

” فرد” آن یک نفر است که وقتی زوج ها با هم میروند،

او باید یک تنه جور تنهایی اش را بکشد …

 

.

.

.

تو رفته‌ای

و من از تنهایی

ککَم هم نمی‌گزد دیگر!

حالا باز هم بگو دروغ گفتن بلد نیستی!

.

.

.

گاهی تنها ماندن ، بهای آدم ماندن است !

.

.

.

چه تفاوت عمیقیست بین تنهایی قبل از نبودنت و تنهایی پس از نبودنت !

.

.

.

همه در دنیا کسی را دارند برای خودشان:

خسرو و شیرین

لیلی و مجنون

ویس و رامین

پیر مرد و پیرزن

تو” و اون

من: و تنهایی

.

.

.

تنهایی را دوست دارم …

بی دعوت می آید ، بی منت می ماند ، بی خبر نمیرود …

.

.

.

تنهایی یعنی گوشیت نقش MP3 Player رو داشته باشه …

.

.

.

تنهایی قشنگترین حس دنیاست

چون برای داشتنش نیاز به “هیـــــچکـــــس” نداری !

.

.

.

یک پیاده رو تقریبا خلوت :

یک مرد ، یک زن ، یک زوج ؛ خوشبختیشان پای خودشان !

یک مرد ، یک مرد ، یک شراکت ؛ سود و ضرررش پای خودشان !

یک زن ، یک زن ، یک رفاقت ؛ معرفت و اعتمادشان پای خودشان !

و انتهای پیاده رو …

یک من ، یک تنهایی ، یک رنج ؛ آخر و عاقبتش پای تو !

.

.

.

تنهایـــی هایم را هم هدفمند کنند ، راحت میشوم !

این روزها زیــاد به چشم می آیند . . !

.

.

.

تنهــا نیستم

ولی میان این همه شلوغی،

باز هم احساس تنهایـــی میکنم

و این است درد مـــن . . .

.

.

.

تا بوده ، همین بوده :

همیشه دلتنگ اونی هستیم که نیست و حوصله کسی رو نداریم که هست !

بعد شکایت می کنیم از تنهایی هامون . . .

.

.

.

ترجیح می دهم تنها باشم و با وقار ،

تا این که در رابطه ای باشم که به خاطرش لازم باشد عزت نفسم را قربانی کنم !

.

.

.میشه تنهایی بازی کرد

میشه تنهایی خندید

میشه تنهایی سفر کرد

ولی خدایی خیلی سخته تنهایی

تنهایی را تحمل کرد …!

.

.

.

برعکس پول هایم زندگیم گوشه دارد ، همانجا که همیشه تنها مینشینم !

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2472
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5969
بازدید ماه : 5853
بازدید کل : 286331
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس