عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 همه افراد از انباشت چربی در دور شکم نگران می شوند و دوست دارند اندام مناسبی داشته باشند. اما گاه در مواردی که از چربی صحبت می کنیم، منظورمان چربی های بدی نیست که در بافت های مختلف بدن تجمع پیدا می کند. متاسفانه طی سالیان اخیر، عده ای به ترس از چربی مبتلا شده اند در صورتی که بدن به مقداری چربی نیاز دارد و قرار نیست همواره نگران چربی بدن باشیم. باید دانست که چربی به ۲ صورت در بدن تجمع پیدا می کند. گاهی چربی در زیر پوست، ران، باسن و شکم جمع می شود که افراد متوجه آن می شوند.

 

گاهی در اطراف ارگان های حیاتی بدن مانند قلب، شش ها، کبد و… جمع می شود. این چربی به چشم نمی آید و دیده نمی شود و چربی احشایی نام دارد. بیشتر مردم از دیدن چربی های زیر پوست نگران و ناراحت می شوند این در حالی است که چربی های پنهان مشکل اصلی است که سلامت بسیاری را تهدید می کند.

 

نکته این جاست که حتی همان چربی هم فواید خود را دارد زیرا چربی اطراف ارگان های حیاتی در واقع نقش محافظتی دارد. مشکل وقتی به وجود می آید که حجم این چربی ها زیاد باشد و این جاست که ابتلا به فشارخون بالا، دیابت نوع ۲، عوارض قلبی و برخی سرطان ها افزایش پیدا می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1405
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4902
بازدید ماه : 4786
بازدید کل : 285264
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس