عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

نرم افزار محاسبه تناسب قد و وزن|www.shadifun.com

 

توسط این برنامه میتونید بفهمید که بدنتان  در چه شرایطی قرار دارد . شما با وارد کردن مقدار قد و وزنتان از شرایط فیزیکی خود مطلع می شوید.

 

برای دانلود برنامه و توضیحات و راهنمای نرافزار تناسب قد-وزن به ادامه مطلب بروید

کار با این برنامه هم بسیار ساده است همون طور که در شکل بالا میبینید باید در ۲ فیلد خالی قد و وزن خودتون رو وارد کنید به همین راحتی البته اینو باید یاداور بشم که برای اجرای این نرم افزار نیاز به flash player دارید که اگه رو سیستمتون موجود نیست در پایین لینک دانلودش قرار داره….

 *پسورد فایل: www.shadifun.com

 

 دانلود برنامه محاسبه قد-وزن

حجم برنامه بسیار کم می باشد و در عین حال محیطی ساده و جذاب دارد

 

دانلود برنامه فلش پلیر



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت16:21---21 دی 1391

سلام وبلاگت را دیدم خیلی خوب بود ولی یه چیز بد تو وبلاگت دیدم میدونی چیه؟ آمار وبلاگت خیلی پایین بود
ولی نگران نباش دوست داری آمار وبلاگت بره بالا و وبلاگت را در گوگل محبوب بشه؟بیا وبلاگت را در این سایت ثبت کن مطمئن باش ضرر نمیکنی من خودم امتحان کردم نتیجه گرفتم
من خودم وبلاگت را دیدم گفتم حیفه وبلاگت که انقدر زحمت کشیدی کسی نبینه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3116
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6613
بازدید ماه : 6497
بازدید کل : 286975
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس