عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

تمام لذتهای دنیا واسه زمانیه که اصلا انتظارشو نداری
ولذتی بالاترازدوست داشتن نیست، پس حالا که انتظارشو نداری:
” دوستت دارم”.
::
::

آدمی در آغوش خدا غمی نداشت …

پیش خدا حسرت هیچ بیش و کم نداشت …

دل از خدا برید و در زمین نشست …

چند بار عاشق شد و دلش شکست …

به هر طرف نگاه کرد راهش بسته بود …

یادش اومد یک روز دل خدارو شکسته بود
::
::
زندگی وقت کمی بود و نمیدانستیم …

همه تعبیر دمی بود و نمیدانستیم …

حسرت رد شدن ثانیه های کوچک …

فرصت محترمی بود و نمیدانستیم …

عمر ما جمله به سر رفت و به قول سهراب …

آب در یک قدمی بود و نمیدانستیم
::
::

ما نه آنیم که در بازی تکراری چرخ و فلک …

هرکه از دیده مان رفت زخاطر ببریم ! …

یا که چون فصل خزان آمد و گل رفت بخواب …

دل بعشق دگری داده ز آنجا ببریم …

وسعت دیده ی ما خاک قدمهای تو بود …

خاک پای قدمت را به دو دنیا ندهیم
::
::

خسته ام از این مواظب خودت باش ها !
تو اگر نگران من بودی ، نمیرفتی اگر میماندی ، با یک نگاه ، با یک نفس مواظبم بودی
پس نگران من نباش برو . . . !
::
::

هر روز این “عشق” یکطرفه را طی میکنم . . .
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار . . .
نترس ، جریمه اش با من !
::
::

هر جا ناتوان دیدی توانا باش

به سود مردم خاموش زبان باش

ستم کش را اگر دیدی برآشوب

ستمگر را چو مشتی بر دهان باش

چو افتد بر جبینت خط پیری

نکن افسردگی در جوان باش

زمانی در هوای خویش بودی

یه عمری در هوای این و آن باش
::
::

باورکن فرق بزرگیست
میان کسی که تنها مانده
باکسی که تنهایی را انتخاب کرده

::
::

این روزها قدم که میزنم ، منحرف میشوم به سمت چپ !
در قلب من چیزی سنگینی می کند مدام . . .
جای تو خوب است ؟
::
::

نمیدانی چه دلتنگم ، چه بی تابم ، چه غمگینم ، چه تنهایم ! …

تو را هرشب صدا کردم ، نمی بینی نمی خوابم ! …..

بیا تا باورت گردد که بی تو کمتر از خاکم ، ولی با تو به افلاکم …..

بیا با آروزهایم بسازم خانه ای در دل …

سراغم را نمیگیری مگر بیگانه ای با دل؟

::

::

خسته ام از این مواظب خودت باش ها !
تو اگر نگران من بودی ، نمیرفتی اگر میماندی ، با یک نگاه ، با یک نفس مواظبم بودی
پس نگران من نباش برو . . . !
::
::

هر روز این “عشق” یکطرفه را طی میکنم . . .
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار . . .
نترس ، جریمه اش با من !
::
::

این روزها قدم که میزنم ، منحرف میشوم به سمت چپ !
در قلب من چیزی سنگینی می کند مدام . . .
جای تو خوب است ؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4861
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8358
بازدید ماه : 8242
بازدید کل : 288720
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس