عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 فاصله ها دروغ هستند وقتی مهربانی ات از دور هم احساس می شود



چه زیبا گفت مترسک ، وقتی نمی شود به سمتت آمد ، همین یک پا هم اضافی است


روزهایی که می بینمت ، نفسم می گیرد و روزهایی که نیستی دلم...
اما تو باش ! تحمل اولی آسان تر است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


گفتی یلدا می آیی ، انار چشمانم را دانه دانه بر سر راهت ریختم تا راه خانه ام را گم نکنی



خوش میگذره مال قدیم بود ، الان دیگه فقط خوشیم که میگذره


ﺗﻮ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯽ ﮔــــــﻮﯾﯽ ﺗﺎ ﻣـــﻦ ﺧﻮﺷــــــحال ﺷﻮﻡ
 
ﻭ ﻣﻦ ﺍﺣﻤــــــﻖ ﻣﯽ ﺷﻮﻡ ﺗﺎ ﺗو ﺩﻟﮕﯿــــــﺭ ﻧﺸﻮی . . .

 

 
من کسی را که مرا بخاطر خوبی هایم می خواهد نمی خواهم،
 
کسی را می خواهم که با دانستن بدی هایم بازهم مرا می خواهد . .
 
 
 
 
פֿـتــمـِ بــه פֿـیـــر میشــوב آפֿـــر
 
نگــــرآن چـــه هستــــی؟!
 
ایـــن رآه تنهــــآ بــه פֿـتـمـِ مــن ، פֿـتــمـ میشــوב

 

 
غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم
 
تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم
 
رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد
 
من در این ویرانه ها احساس غربت می کنم . . .

 
 
دلم برای لمس نگاهت سخت دلتنگی میکند ، به کدامین بهانه حواسش را پرت کنم !
 
 
 
 
این بار که آمدی
 
دستانت را روی قلبم بگذار
 
تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد
 
میلـــرزد . . .
 
 
اوج تــ ـنـ ـهایـ ـی را زمانی فهمیدم ٬
 
که دیدم مـ ـتـرسـ ـک به کلاغ گفت :
 
هر چـ ـقـ ـدر دوسـ ـت داری نوکم بزن…
 
اما هرگز تــ ـنـ ـهایـ ـم مگذار…
 
لعنتی …
 
من خاطرت را می خواستم …
 
نه خاطره ات را …..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1881
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5378
بازدید ماه : 5262
بازدید کل : 285740
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس