عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

دیروز عزراییل را دیدم
با همان کیف پستچی مآبش
پر از قبض روح
و به سراغ مشترکین می رفت
مصرف عمر من بالا رفته است
خیلی زود نوبت من می شود.

&&&&&

خودت را از خانه تفریق کن

و با چمدانت جمع ببند

همین خیابان تو را تا آخر عمر سواری خواهد داد


&&&&&


زنی چنین که تویی بی شک شکوه و روح دگر بخشد

به آن تصور دیرینه که دل ز معنی زن دارد


&&&&&


نگاه می کنی و من ز شوق می میرم

همیشه بهر من ای چشم خوش خبر باشی


&&&&&

دیروز عزراییل را دیدم
با همان کیف پستچی مآبش
پر از قبض روح
و به سراغ مشترکین می رفت
مصرف عمر من بالا رفته است
خیلی زود نوبت من می شود.

&&&&&


رفتن هم حرف عجیبی است
شبیه اشتباه آمدن است.

&&&&&

یادش ستاره دنباله داری است
که آسمان را
بین من و تنهایی قسمت می کند.

&&&&&

ماه را در آینه نشانم دادی

دوباره دلم لرزید

در خالی آینه

ماه به محاق رفت

آینه شکست.

&&&&&

شبانه های مرا می شود سحر باشی
و می شود که از این نیز خوبتر باشی

تداوم من و دریا و آسمان با تو
همیشگی است اگر هم تو رهگذر باشی

&&&&&

سیب دلم ...
لک زده است
برای عطر دستانت !
گمم نکن !!
قول ..
که گوشه ی حافظه ات ..
آرام بنشینم !
بگذار بمانم !..
آرام گوشه حافظه ات فقط

&&&&&

هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی میلرزه ...
هنوزم چشمای من شوق دیدنت رو داره
هنوزم برق نگاهت توی شبهام پرستاره است
هنوزم عطر نفسهات واسه من عمر دوباره است

&&&&&

عبور تو از حوالی چشم های من, تنها اتفاق غیر منتظره ی

زندگیم بود چراکه من... همیشه منتظر نیامدنت بودم ... !

&&&&&

ما با دلمان هنوز مشکل داریم
صد سنگ بزرگ در مقابل داریم

معشوق خودش می بُرد و می دوزد
انگار نه انگار که ما دل داریم !

&&&&&

دلـت به ماندن نیست بـرو،

عشـق که گـدایی نـدارد.

یادت نیست مگر؟
...
این نذر مـن بود،

که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم


&&&&&

بسترم
صدف خالی یک تنهایی است
و تو چون مروارید
گردن آویز کسان دگری

&&&&&

ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم ، غصه معنایی ندارد تا تو میخندی برایم! 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2349
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5846
بازدید ماه : 5730
بازدید کل : 286208
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس