عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

محققان می گویند كه انگور به خاطر داشتن آنتی آكسیدان های لازم می تواند از چشم ها محافظت و به پیشگیری از بروز بیماری تخریب ماكولایی وابسته به سن (AMD) كمك كند.
بنا به این گزارش، محققان تاثیر یك رژیم غذایی سرشار از آنتی اكسیدان را بر روی چشم بررسی كردند. آنها در این تحقیق موش های مستعد به آسیب دیدگی شبكیه در سنین پیری را مورد مطالعه قرار دادند. پژوهشگران به یك گروه از موش ها رژیم غذایی سرشار از انگور، به گروه دیگر ماده مغذی لوتین و به گروه سوم رژیم غذایی معمولی دادند. آنها دریافتند انگور محافظت بیشتری ارایه می كند و گروه تحت رژیم غذایی سرشار از انگور از آسیب شبكیه در امان بودند و موش های این گروه نابینا نشدند.
اگرچه لوتین نیز تاثیر مثبتی دارد اما انگور حفاظت بیشتری از چشم می كند.
سیلویا فین من، پژوهشگر دانشگاه فوردهام در نیویورك و مجری این تحقیقات می گوید: تاثیر محافظتی انگور در این مطالعه از آن جهت چشمگیر بود كه حتی اگر انگور در سنین جوانی مصرف شود برای دید در سنین پیری نیز مفید است.
AMD یا تخریب ماكولایی وابسته با سن (Age related Macular Degeneration ) یكی از اختلالات چشمی شایع به ویژه در افراد مسن است كه در آن شبكیه چشم آسیب دیده و بینایی در مركز شبكیه به نام ماكولا از دست می رود. ماكولا ناحیه كوچكی در شبكیه چشم است و مسئول دید مركزی و دقت بالای بینایی است.
این اختلال در دو شكل خشك ( Dry ) و مرطوب ( Wet ) بروز می كند و اصلی ترین عامل آسیب بینایی در افراد سالخورده ( بالای 50 سال ) به شمار می آید. نتایج این تحقیقات در نشریه Free Radical Biology and Medicine منتشر شده است.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 396
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 3893
بازدید ماه : 3777
بازدید کل : 284255
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس