عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 اگه به زور روزگار از زندگیت میرم کنار / میرم که ثابت بکنم عاشقتم دیوونه وار . . .

 

 

 

با دوست عشق زیباست ، با یار بیقراری / از دوست درد ماند و از یار یادگاری . . .

 

 

 

 

اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن / اگر یاد خزون کردی نگاهی جانب ما کن . . .

 

 

 

 

نه به اون عشق و امید و آرزو / نه به این جنگ و جدال و گفتگو

 

 

نه به اون گریه و دوستت دارم و دلتنگی / نه به این خنده و این نفرت و این دلزدگی

 

 

نه به دلبستگی ات نه به این خستگیت . . .

 

 

 

 

عشق او اندر آوردم به بند / کوشش بسیار نامد سودمند . . .

 

 

 

 

چه روزگاری ، چقدر سرکاری ، خصالم کن از این عشق

 

 

بگو دوستم نداری . . .

 

 

 

 

کسی را دل مگر سنگ باشد / که بگذارد کسی دلتنگ باشد . . .

 

 

 

 

نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند / چشم انتظاری در دلم درد عجیبی میکند . . .

 

 

 

 

از آبشار پرسیدم تو کیستی ؟ گفت : اشک کوه
گفتم : از چه میگریی ؟ گفت : از جدائی دوست . . .

 

 

 

 

سلامت بگویم که در خاطری / گر از چشمم دوری به دل حاضری . . .

 

 

 

 

زندگی را دوست دارم در پناه نام دوست / نام دلجوئی که همراهان نام اوست . . .

 

 

 

 

تنها کسانی ما را می رنجانند که همیشه کوشیدیم از ما نرنجند . . .

 

 

 

 

مگر میشود با سنگ انداختن های پیاپی در آب ، ماه را از آب گرفت . . . ؟

 

 

 

 

هفت راز خوشبختی :
متنفر نباش ، عصبی نشو ، ساده زندگی کن ، کم توقع باش ، همیشه لبخند بزن
زیاد ببخش ، یک دوست خوب داشته باش
البته مثل من !!

 

 

 

 

خدایا طاقت هجرش ندارم ، تو میدانی که او را دوست دارم
شده در زندگی لیلای عشقم و من مجنون عشقش در دیارم . . .

 

 

 

 

اشکاتو پاک کن همسفر ، گاهی باید بازی رو باخت
اما اینو یادت باشه ، که باز میشه زندگی رو دوباره ساخت . . .

 

 

 

 

ای به خلوتگه دل محرم راز / با پیامی دل ما را بنواز
گر بگیری ز دلم تو خبری / میکنم هدیه به تو بال و پری . . .

 

 

 

 

دریا که بزرگ شد ، نگاهش نتوان کرد / دو دل که یکی شد ، جدایش نتوان کرد . . .

 

 

 

 

از دور برایت گلی میفرستم که نامش سلام و بویش عطر دوستی
و پیامش غم دوری توست . . .

 

 

 

 

الهی هر کجا باشی وجودت بی بلا باشد / سرو دستت علی گیرد ، نگهدارت خدا باشد

 

 

 

 

کمکم کن ، نذار سهم من از دوست داشتن تو فقط حسرت باشه . . .

 

 

 

 

زندگی تلخ تر از مرگ بود گر تو نباشی / بعد از این مرده حسابم کن و بگذار بمیرم . . .

 

 

 

 

یادگاری از تو مونده چهار تا گلدون زرشکی / روی گلدونا نوشته تا ابد تو خود عشقی . . .

 

 

 

 

ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام / با تو بودن ز همه دست کشیدن دارد . . .

 

 

 


تو میرسی و در نگاه گرم و مهربان تو / دوباره محو میشود تمام ناتوانی ام . . .

 

 

 

شمع اگر پروانه را سوزاند ، خیر تز خود ندید / آه عاشق زود گیرد دامن معشوق را . . .

 

 

 

 

سلامی با اشک ، اشکی چون شمع ، شمعی چون نور ، نوری چون ماه
ماهی چون تو . . .

 

 

 

 

ما زنده به عشقیم ولی عشق تب دوست / ما طالب مرگیم ولی در طلب دوست
درویش نگاهیم ولی با لب خندان . . .

 

 

 

 

امشبی را که در آنیم غنیمت بشماریم / شاید ای دل نرسیدیم به فردای دگر . . .

 

 

 

 

به تو ساده دل ندادم ، که بری ساده ز یادم . . .

 

 

 

 

هزاران دهقان برای آمدن باران گریه کردند ، اما خدا فکر کودکی بود که کفشهایش
سوراخ بود . . .

 

 

 

 

گاه گاهی به درد دل خود میخندم / خلق دارند تصور ، که دلی خوش دارم . . .

 

 

 

 

هر کجا دور از تو باشم نازنین غربت نشینم / هر کجا پایت گذاری ، خاک نرم آن زمینم . . .

 

 

 

 

با قلب لبریز از غمم امشب صدایت میکنم / با اشتیاق دیدنت ، دل را فدایت میکنم . . .

 

 

 

 

خانه های جدول زندگی ام را دستان مهربانت یک به یک پر کرد !
رمز جدول چنین بود “دوستم بدار”

 

 

 

آنقدر آه کشیدم ز جهان سیر شدم / صورتم گر چه جوان است ولی پیر شدم 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 14 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1772
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5269
بازدید ماه : 5153
بازدید کل : 285631
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس