عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

شب از ستاره پر شد من از هوای عاشقی نشد که از یادم بری حتی برا دقایقی

***********

توصميمي تر از آني كه دلم مي پنداشت ، دل تو با همه آينه ها نسبت داشت ، تو همان ساده دل سبز نجيبي كه خدا ، درميان دل پاكت صدف آينه كاشت.

***********

ثانیه ها ، روزها و ماهها حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند.

***********

`با`هيچ `با`ر`ا`ني` `رد` `پا`يت `از`كو`چه` `ها`ى` قلبم` پاك` `نميشو`د.

***********

گلبم اذ دوریط میسل قونجیش طون طون میزنی فوشار میاد رو اسابم . چیه چرا میخندی . تورکم ساوات ندارم . آما دوسیط که دارم

***********

قلبم ببر ، جانم ببر ، اما ز خود دورم نکن ، رفتی برو ، بردی ببر ، اما فراموشم نکن.

***********

اخبارودیدی؟
‏.
‏.
‏.
هوای همه جا رو اعلام کرد جز دل من که بدجور هواتو کرده!

***********
احساس خوبیه وقتی یه نفردلتنگت میشه ! احساس بهتریه وقتی یه نفرعاشقت میشه ! امابهترین احساس اینه که بدونی یه نفرهیچوقت فراموشت نمیکنه

***********

بهترينها را نبايد ديد و حتي لمس كرد ؛ بايد آنها را ميان قلب خود احساس كرد.
بهترینی...

***********

ميدوزم
شادى رابه غم
زياد را به كم
درخت را به ريشه
گاهى به هميشه
ستاره را به آسمان
زمين را به كهكشان
كهنه را به نو
خودم را به تو

***********
بی تو من با هر برگ پاییزی می افتم
چه زمستان چه بهار یاد تو نرود از یادم

***********

از برایت نامه ای اینک نوشتَم , مهرَبان نامه را همراهِ قلبم می فرستم همزمان هدیه گَر با دل , گُشایی این دلم نجوا کند قلب من با هر تپِش تبریک گوید بی امان

***********
هنوز درگیر این فکرم... که میشه آسمون بود و نبارید!! یا که خورشید شد و هرگز نتابید!!
ببار بانو تا عشقم بارور شه بتاب تا عاشقت هم باورش شه...

***********

گر از سفر باز آیی دلم جوانه می شود. صدای سرد و خسته ام نُت ترانه می شود. نگاه, نگاه, نگاهِ من پر از بهانه می شود. صدا و دل , نگاه من چه عاشقانه می شود.

***********

مثل آنکه شاهرگ احساساتم را زده باشی بند نمی آید... دوست داشتنت......

***********


به زبان ارمنی بوسه میشه (فه).....فهمیدی؟!

***********

این کارت شارژ رو وارد قلبت کن /د/و/س/ت/ت/د/ا/ر/م/.
اعتبار تا قیامت.

***********

گوشیتو بذار رو لپهات م ی ب و س م ت

***********

بیمارخنده های توام،
بیشتر بخند،
خورشید آرزوی منی،
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2296
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5793
بازدید ماه : 5677
بازدید کل : 286155
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس