عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 سرزنشم مکن اگر از همه پا کشیده ام ، تبع لطیف آدمی ، با همه سر نمیکند . . .


.

.

.

 یادمان باشد ، لابلای ابرها تکه ای رنگین کمان پنهان کرده ایم

تا فردا روزگارمان را سیاه و سفید نگذرانیم . . .

.

.

.

دیوارها اگر چه متهم به ایجاد فاصله هستند ، اما این دستان دیوار ساز ما است

که تبرئه میشوند . . .

.

.

.

سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست / خوش باش که یک لحظه دلم از تو جدا نیست . . .

.

.

.

دم هرچی رفیقه گرم ، کمر هرچی نا رفیقه خم

روی هرچی بی مرامه کم ، برای دشمنات آرزوی زلزله بم

زیر چشم دشمنات نم ، ایشالا نبینی غم . . .

.

.

.

تک تک روزهایم را میسوزانم ، تا چشمکی شوم برای شب های بی ستاره ات . . .

.

.

.

خوشا آنان که در بازار گیتی خریدار وفا بودند و هستند

 خوشا آنان که در راه رفاقت رفیق با وفا بودند و هستند . . .

.

.

.

گریه در چشمان من طوفان غم دارد ، ولی خنده بر لب میزنم تا کَس نداند راز من . . .

.

.

.

اگر باغ  نگاهم پر ز خار است ، گلم تاراج دست روزگار است

به چشمانت قسم ، با بودن تو ، زمستانی ترین روزم بهار است . . .

.

.

.

احساس سوختن ، به تماشا نمیشود ، آتش بگیر تا بدانی چه میکشم . . .

.

.

.

کدوم رو دوست داری برات بفرستم !؟

قل(ب)م !؟

ر(و)حم !؟

ج(س)مم !؟

یا حروف توی پرانتز !!؟

.

.

.

بی سبب بر دروازه انگور بودن مانده ام …دست کدامین مهربان روزی شرابم میکند  . . .؟

.

.

.

اندکی آهسته تر زیر این باران بمان ، ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند . . .

.

.

.

هیییییییسسسس !

صداشو در نیار !

اومدم یواشکی ببوسمت و برم !

.

.

.

من چه میدانستم دل هر کس ، دل نیست

قلب ها ز آهن و سنگ ، قلب ها بیخبر از عاطفه اند…. من چه میدانستم . . .

.

.

.

آنچه از روزگار بدست میآید ، با خنده نمیماند و آنچه از دست برود با گریه جبران نمیشود

خورشید فردا طلوع خواهد کرد … حتی اگر ما نباشیم . . .

.

.

.

میتونی سنک باشی و تبدیل به خاک بشی یا رود باشی و به دریا برسی

انتخاب با توست . . .

.

.

.

بر ما سالی گذشت و بر زمین گردشی و بر روزگار حکایتی …

امید آنکه آن کهنه رفته باشد به نیکوئی و این نو آید به شادی

.

.

.

عیب کار از جعبه تقسیم نیست ، سیم سیار دل ما سیم نیست

این هم هزاران طول موجش ، دیش احساسات ما تنظیم نیست . . .

.

.

.

کاش احساس نیاز دیدنت از وجودم چون وجودت دور بود

تا نسوزم در خزان آرزو . . .

.

.

.

من شکستم تا تو را عاشق کنم / بعد من باران فقط آب است و بس

هر که بعد از من سراغت را گرفت / زشت یا زیبا فقط خواب است و بس . . .

.

.

.

اگه خوابت اومد بیا تو چشام بخواب / اگه اشک نذاشت بیا تو قلبم بخواب

اگه صدای قلبم نذاشت من میمیرم ، تو سیر بخواب . . .

.

.

.

عشق مقدس است …  و عاشق هیچگاه خیانت نمیکند . . .

.

.

.

من که گفتم این بهار افسردنی است / من که گفتم این پرستو مردنی است

من که گفتم ای دل بی بند و بار / عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار

آه عجب کاری به دستم داد دل / هم شکست و هم شکستم داد دل . . .

.

.

.

یک نفر امد قرارم را گرفت / برگ و بار و شاخسارم را گرفت

چهار فصل من بهار بود ، حیف / باد پائیزی بهارم را گرفت

اعتباری داشتم در پیش عشق / با نگاهی ، اعتبارم را گرفت

عشق یا چیزی شبیه عشق بود / آمد و دار و ندارم را گرفت . . .

.

.

.

اگر میخواهی در زندگی خوشبخت باشی ، هرگز به بدبختی کسی نخند . . .

.

.

.

چشمی به هم زدیم و دنیا گذشت / دنبال هم ، امروز و فردا گذشت

دل میگه باز فردا را از نو بساز / ای دل غافل دیگه از ما گذشت . . .

.

.

.

راز دل با یار محرم هم نباید باز گفت / روزی آن محرم اگر بیگانه شد تکلیف چیست ؟

.

.

.

بیشتر آدم ها زمانی نا امید میشوند که چیزی به موفقیتشون نمونده . . .

.

.

.

عزیز دلم جدائی مکن / جهان کوچکیست ، بی وفائی مکن

ببخش عاشقت را و منت گذار / من که گریه کردم ، عاشق آزاری مکن . . .

.

.

.

یادمه که همیشه میگفتی :

برو من همیشه پشتت هستم ، ولی هیچ وقت فکر اون خنجر

 که پشتت قایم کرده بودی رو نمیکردم . . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 8 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 403
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 3900
بازدید ماه : 3784
بازدید کل : 284262
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس