عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

موخته ام که وقتی ناامید میشوم ، خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم

.

.

.

ساعتها را جلو می کشند
وقت شرعی چشمانت زودتر از راه خواهد رسید
رکعتی بر بوسه نگاهت خواهم گذاشت
ربّنا لااقل آتنا…!. . .گستاخی خیالم را ببخش که حتی لحظه ای یادت را رها نمی کند. . .


مرا به دار آویختند که نامت را از یاد ببرم
چه ساده اند این ساده اندیشان که نمی دانند
نام تو حک شده ی قلب من است ، تو رو هرگز نخواهم کرد فراموش

.

.

.

عشق یعنی با تو گشتن هم کلام / عشق یعنی انتظار یک سلام
عشق یعنی دستهای رو به دوست / عشق یعنی مرگ در راهت نکوست
عشق یعنی شاخه ای گل در سبد / عشق یعنی دل سپردن تا ابد .

.

.

.

من به مهر تو چنان رام شدم٫که خدا می داند
من به زلف تو چنان خام شدم٫که خدا میداند
این چه سحری ست که بر جام نگاهت جاری ست
من چنان جادوی این دام شدم که خدا میداند

.

.

.

خـوب مـن!
سیـب را چیــدم تـا ببـینـی تــو را می خواهـم نـه بـهشـت را

.

.

.

میترسم این احساس تو،حسی که عاشقه هنوز
آخر به دست روزگار ساده عوض بشه یه روز
میترسم اون برق چشات که روشنه توی شبام
یه شب به خواست روزگار کوه آتیش شه زیر پام

.

.

.

شب و روز میبـــارم.. تـــو فقط رنگین کمان لحظه هایم بـــاش!

.

.

.

کاش میشد میفهمیدی قهرمیکنم تا دستم رو محکمتر بگیری

و بلندتر بگویی بمان نه شانهایت را بالا بیندازی و بگویی هرطور راحتی

.

.

.

گاه این نازک دلم ، یاد رویت میکند / گاه با دیدار گل ، یاد بویت میکند

گاه با دلواپسی ، در کنار پنجره / از هزاران قاصدک پرس و جویت میکند . . .

.

.

.

کوچه علی‌ چپ قشنگترین کوچه ی دنیاست

وقتی‌ در حساس‌ترین نقطه ی رابطه می پیچی به آن . . . !

.

.

.

چه بی تابانه می خواهمت ای که دوریت آزمون سخت زنده به گوری است . . .

.

.

.

ثانیه ها با گذشتن خود تنها یک چیز را به من می فهمانند

آن هم طولانی شدن غم ندیدنت . . . 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2712
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6209
بازدید ماه : 6093
بازدید کل : 286571
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس