عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 معرفت جاه و مقام نیست به هر کس ندهند

معرفت راه و مرامیست که به هرکس ندهند

معرفت عشق خدائیست به هر نفس ندهند

معرفت بذر نشکفته عشقیست به نا رس ندهند . . .

.

.

.

تو ای سمبل معرفت ! کجایی ؟ سلام

این هم رسم توست ، دوستی بی کلام

ندیدم کسی ، هیچ مانند تو

یک روز خوب ، یک روز بد ... بی مرام . . .

.

.

.

چه شده؟ ای دل دیوانه هوایش کردی؟

با دو چشمان پر از اشک صدایش کردی؟

گفته بودم که دلش معدن بی معرفتی ست

تو نشستی و دلت خوش به وفایش کردی؟

.

.

.

یک اتمسفر با تمام لایه های دوست داشتن ، تقدیم تو ، که اورست معرفتی !

.

.

.

رفاقت معرفت نمیاره ... این معرفتِ که رفاقت میاره . . .

.

.

.

ناب اختری درافشان از آسمان برفت

گویی که جان جهان، از جهان برفت

خورشید معرفت، غروب در باختر نمود

شمس ولاء در پس ابر نهان برفت . . .

.

.

.

رفیق بی معرفت ، مثل پنجره ی رو به دیوار میمونه !

چطوری پنجره !؟

.

.

.

رفیق بی معرفت را کمتر از دشمن نمی دانم

شوم قربان آن دشمن که بویی از معرفت دارد . . .

.

.

.

با معرفت

خوشگل

خوش تیپ

خوش اخلاق ...

چقدر از خودم تعریف کردم

یه کم تو از خودت بگو !

.

.

.

معدن التقوی قلوب العارفین / قول پیغمبر بود این نکته بین

بهر تقوی معرفت باشد ضرور / تامگر صورت پذیرد راستین . . .

.

.

.

من همان دخترک غم زده ی دیروزم

من همان کودک بی تاب برای بودن

که دلش رادراندوه به زنجیرکشید

وبه اندازه ی دل رنج کشید

و به اندازه ی بی معرفتی دردکشید . . .

.

.

.

علم بهتر است یا ثروت؟

باور کنید هیچکدام

فقط ذره ای معرفت !

.

.

.

به لطف بی معرفتی دوستان فهمیدم

معرفت گنجینه ای است که اگه انسان نداشته باشه انگارهیچ چیز ندارد !

.

.

.

~ ~
...____Π__
./Φ\_______
|_Π_|__ ΓΠ_|

مشترک گرامی:

شما بدلیل معرفت زیاد صاحب یک خانه ویلایی درقلب من شدید

(ایراندل)

.

.

.

در شکار معرفت با عشق پیمان بسته ایم / در میان عاشقان ما عاشق دل خسته ایم

در جواب بی وفایی ، مهربانی کرده ایم / مهربانی را به رسم معرفت طی کرده ایم . . .

.

.

.

تست معرفت : اگه دوستم داری یه اس ام اس بفرست

اگه عاشقمی زنگ بزن

اگه برات مهم نیستم هیچ کاری نکن

جواب بده !

.

.

.

میگن آخرمعرفت اون قدر دوره که عمر آدم کفاف نمیده که بهش برسه

اما یه اس ام اس فرستادم برای اونی که آخرجاده معرفت ایستاده

.

.

.

یه زغال برمیدارم دورت خط میکشم و مینویسم:

این بی معرفت دنیای منه !

.

.

.

مردی و نامردی، جنسیت سرش نمی شود

معرفت که نداشته باشی ، نامردی . . .

.

.

.

به سلامتی دوستای بی معرفت

که اگه نبودن نمی شد قدر دوستای با معرفت رو دونست . . .

.

.

.

بهت نمی گم آدم بی معرفتی هستی

چون بی معرفت ها که آدم نیستند . . .

.

.

.

به لوتی میگم : آب بده دریا میده

میگم گل بده گلستان میده

میگم معرفت و دوستی بده همش شماره تو رو میده !

.

.

.

۳ توصیه برای بی معرفت ها:
۱
۲
۳

دنبال چی میگردی تو که دنیای معرفتی !

.

.

.

آنقدر مرا از رفتنت نترسان .... قرار نیست همیشه بمانیم !

روزی همه رفتنی اند .... ماندن به پای کسی معرفت میخواد نه بهانه !

.

.

.

بی معرفت تو اون کسی بودی که اومدی زیر چترم

نه برای همراهی با من

بلکه فقط برای اینکه خیس نشی

بارون که بند اومد ، رفتی که رفتی . . .

.

.

.

اینو فرستادم به سلامتی اونایی که خطشون اعتباریه

ولی معرفتشون دائمیه . . .

.

.

.

درویشی را دیدم شتابان مى دوید گفتم درویش ،کجا؟

گفت مراسم عزا ، گفتم مگه کی مرده؟ آهی کشید و گفت : معرفت و وفا

.

.

.

عاشقان را عشق فرمان میدهد لوتیان را معرفت

مخلصتیم با معرفت

.

.

.

خداوندا دوستی دارم آئینه تمام نمای عشق

رسمش معرفت،کردارش جلای روح ویادش صفاو دلارای من است؛

پس آنگاه که دست نیاز سوی توآورد،پرکن ازآنچه که درمرام خدایی توست.

.

.

.

دوستی این نیست

بی معرفتی سنگدلی نامردی

دوستی این نیست

این نیست که دیرآمدی و زود روی

.

.

.

سلامتی رفیقی که وقتی رو ترازو میره معرفتش بیشتر از وزنشه !

.

.

.

صبرت که تمام شد ، نرو

معرفت تازه از آن لحظه آغاز میشود . . .

.

.

.

از زشــتی کردار تو هم خسته شدم

بی معرفتی دیده و بشکسته شدم

پژواکم و در ســـینه صد کوه اســـی

بی مهری و غم دیدم و لب بسته شدم . . .

.

.

.

برگ سبز درخت، "معرفت کردگار"

و برگ زرد درخت، "معرفت روزگار" است . . .

.

.

.

از معرفت تو به کوچه پس کوچه زدم

معرفت رو ولش کن ، من گم شدم !

.

.

.

یه زغال برمیدارم دورت خط میکشم و مینویسم:

این بی معرفت دنیای منه !

.

.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3366
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6863
بازدید ماه : 6747
بازدید کل : 287225
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس