عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

 

طلاي بانوي ايران شکوهي وصف‌ناشدني داشت


بيش از هزار نفر در ورزشگاه تيروکمان پارالمپيک لندن به پاي مدال طلاي زهرا نعمتي ايستادند و او را تشويق کردند.


 

مسابقه باشکوه زهرا نعمتي، کماندار طلايي ايران در بازي‌هاي پارالمپيک 2012 با حاشيه‌هايي همراه بود:
- نعمتي روز گذشته پس از مسابقه محمد رنجبر که نهايتا منجر به مدالي براي کاروان تير و کمان ايران نشد، از انجام هرگونه مصاحبه با رسانه‌ها خودداري کرد و براي خبرنگاران پيغام فرستاد که مي‌خواهد تمرکزش را از دست ندهد تا رقابت‌هاي خوبي را در مرحله نيمه‌نهايي و سپس فينال داشته باشد.
- امروز بيش از هزار نفر در مجموعه رويال آرتيلري که در جنوبي‌ترين بخش لندن قرار دارد، براي تماشاي مسابقات تير و کمان حاضر شده بودند. ورزشگاه کاملا پر بود و مثل ساير مسابقات اکثر آنها تماشاگران انگليسي بودند. آنها زهرا نعمتي را به شدت تشويق کردند و وقتي که مدال طلاي او قطعي شد، ايستاده تشويقش کردند.
- نعمتي پس از آخرين تيري که از کمانش خارج شد و با ثبت امتياز 10 و در مجموع با نتيجه 6 بر 3 توانست بر حريف ايتاليايي غلبه کند، از شدت شوق گريست و به سمت کماندار ايتاليايي رفت و براي لحظاتي او را در آغوش گرفت.
- واعظي سرمربي تير و کمان پارالمپيک ايران هم همين حرکت را با مربي تيروکمان ايتاليا انجام داد و نمادي از کاروان ايران را به او اهدا کرد.
- ساير اعضاي تير و کمان ايران که براي تشويق نعمتي کنار زمين بودند، به شدت نعمتي را تشويق مي‌کردند و او هم به سمت آنها رفت و با تکان دادن پرچم ايران تشکر کرد.
- نعمتي براي لحظاتي پرچم ايران را بر روي صورت گرفت و اشک ريخت. او سپس به جمع هم‌تيمي‌هايش رفت و پاسخگوي تبريک آنها شد.
- حدود 20 ايراني حاضر در ورزشگاه نعمتي را تشويق مي‌کردند و دوربين‌هاي عکسبرداري و فيلمبرداري زيادي بود که در ميان حضار از رفتار نعمتي تصوير و عکس مي‌گرفت.
- نعمتي که خود را اولين بانوي طلايي تاريخ ايران در پارالمپيک مي‌ديد، احساسات وصف‌ناشدني داشت. او پرچم ايران را به تماشاگران نشان مي‌داد و با تکان دادن دست از تشويق‌هايشان تشکر مي‌کرد.
- ابراهيم رنجبر، عضو تيم مردان ايران در پارالمپيک لندن که با وجود عملکرد فوق‌العاده‌اش در اين بازي‌ها نتوانست به مدالي برسد، مقابل نعمتي آمد و اين مدال را به او تبريک گفت. رنجبر گفت: خوشحالم که نعمتي براي ايران طلا گرفت و آبروي تير و کمان ايران در پارالمپيک لندن را خريد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 813
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 4310
بازدید ماه : 4194
بازدید کل : 284672
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس