عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 بهار ٬ خنده ی زیبای توست که هر روز در دلم سبز می شود

 
.
.
.
.
گر رود دیده و عقل و خرد و جان تو مرو
که مرا دیدن تو بهتر از ایشان تو مرو
آفتاب و فلک اندر کنف سایه توست
گر رود این فلک و اختر تابات تو مرو
.
.
.
.
خیال شعبده بازی دارم ، تو رفته ای و پیش منی هنوز !
.
.
.
.
تخت سیاه قلب من پر از نوشته های توست
نیمکت چوبی دلم واسه همیشه جای توست
.
.
.
.
خنده را معنی ز سر مستی نکن ، آنکه می خندد غمش بی انتهاست
.
.
.
.
عادتم داده خیال تو كه تنها نشوم
یاد من هم نكنی باز به یادت باشم
.
.
.
.
شاه قلبم بی تو كیشه
زندگی بی تو نمیشه
به خدا قسم عزیزم
تو رو دوس دارم همیشه
.
.
.
.
.
.
.
.
از دیار آشنایی پا کشیدن مشکل است
از تو ای آرام جانم دل بریدن مشکل است
.
.
.
.
پیامبر شب های دلتنگی ام باش که من بی اعجاز ، تو را مومنم !
.
.
.
.
اگرچه خسته از رهم ولی برای دیدنت
به بال شوق یاد تو سوار می شوم بیا
.
.
.
.
در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم
از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم
.
.
.
.
کاش فاصله ها اجازه می دادند وقتی قلبها به یاد هم می تپند ، در کنار هم باشند
.
.
.
.
دوستت دارم ، این تعارف نیست ، زندگی من است !
.
.
.
.
در کنار ساحلت من قایقی شکسته ام
تو همان ساحل عشقی که بهت دل بسته ام
.
.
.
.
امروز می چیدم پازلهای دلم را , دیدم کامل نمیشود بی یادت
.
.
.
.
بی رویت آیینه کدر خواهد شد
آهم در شهر منتشر خواهد شد
چون بمبی ساعتی دلم در سینه
با تاخیر تو منفجر خواهد شد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1922
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5419
بازدید ماه : 5303
بازدید کل : 285781
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس