عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

ای عشق، ای ترنم نامت ترانه‌ها
معشوق آشنای همه 
عاشقانه‌ها

ای معنی جمال به هر صورتی که هست
مضمون و محتوای تمام 
ترانه‌ها

با هر نسیم، دست تکان می‌دهد گلی
هر 
نامه‌ای ز نام تو دارد نشانه‌ها

هر کس زبان حال خودش را ترانه گفت:
گل با شکوفه، خوشه ی گندم به دانه ها

شبنم به شرم و صبح به لبخند و شب به راز
دریا به موج و موج به ریگ کرانه ها

باران قصیده‌ای است تر و تازه و روان
آتش ترانه‌ای است به زبان زبانه‌ها

اما مرا زبان غزلخوانی تو نیست
شبنم چگونه دم زند از بی‌کرانه‌ها

کوچه به کوچه سر زده‌ام کو به کوی تو
چون حلقه در‌به‌در زده‌ام سربه‌خانه‌ها

یک لحظه از نگاه تو کافی است تا دلم
سودا کند دمی به همه جاودانه‌ها

قیصر امین پور

 

 



نظرات شما عزیزان:

Mohsen
ساعت13:28---6 شهريور 1391
بسيار زيبا

arezoo
ساعت12:00---6 شهريور 1391

دست به دامن خدا که می شوم
چیزی آهسته درون من
به صدا می آید که…
نترس!
از باختن تا ساختن دوباره فاصله ای نیست…!



arezoo
ساعت11:59---6 شهريور 1391

دلم باز امشب گرفته؛ بیا تا کمی با تو صحبت کنم…
بیا تا دل کوچکم را خدایا، فقط با تو قسمت کنم…



arezoo
ساعت11:58---6 شهريور 1391

از هر چی ترسیدم رسیدم ، پس از خــــدا میترسم تا به خودش برسم



arezoo
ساعت11:55---6 شهريور 1391
بارالها……………برایم بالا رفتن از پله های ایمان را با عنایتت اسان کناز گناهم در ارام پیمودنشان بگذرگر هنگام امدن بسویت لغزشی داشتمتو دستم گیر که انسانمو لغزش پذیربارالها…فانوسروشنت را در مسیرم همواره روشن نگه دارکه بی نور ایمانت من در تاریکی و در ماندگیم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2384
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5881
بازدید ماه : 5765
بازدید کل : 286243
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس