عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

رحيمي:به‌خاطر سربلندي‌ايران روي‌تشک مي‌روم

کشتي گير وزن 55 کيلوگرم کشتي آزاد گفت : با وجود حريفان خوبي که در المپيک دارم براي نام ايران و سرافرازي خودم مي جنگم.

حسن رحيمي در گفت و گو با سايت کميته ملي المپيک عنوان داشت : به لحاظ جسماني تيم کشتي آزاد شرايط خيلي خوبي دارد. اگر بتوانيم سطحي روحي خود را به سطح آمادگي جسماني برسانيم به طور قطع موفق خواهيم بود.
وي افزود : المپيک ميدان بزرگي است و شرايط روحي تاثيرگذار است. امروز همه از کشتي توقع مدال آوري دارند و بايد خود را از نظر روحي قوي کنيم.
کشتي گير وزن 55 کيلوگرم کشتي آزاد با اشاره به اين مطلب که ميدان المپيک هر 4 سال يک بار برگزار و مسابقات آن از حساسيت بالايي برخوردار است، گفت : همه حريفان با تمام وجود به صحنه مي آيند. در اين مسابقات هر ورزشکار تلاش مي کند مزد زحمات شبانه روزي خود را بگيرد و هر کس بتواند بر خود مسلط باشد موفق خواهد شد. من در المپيک با تمام وجود مي جنگم تا نتيجه زحمات خود را ببينم.

رحيمي در پايان با اشاره به اين مطلب که مدال المپيک لندن بسيار با ارزش است و مي تواند تمام زندگي مرا تغيير دهد به همين خاطر از جان مايه مي گذارم، تاکيد کرد : چنانچه موفق به کسب مدال نشوم تا المپيک ديگر صبر مي کنم چراکه من فقط 22 سال سن دارم و مي توانم در 2016 برزيل جبران کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2046
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5543
بازدید ماه : 5427
بازدید کل : 285905
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس