عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

اگه شنیدى یكى دوست داره فكرنكن ازمحبت اونه باوركن كه تولایق دوست داشتنى....

*دوست دارم*
.

.

بهترین شعر مرا قاب کن وپشت نگاهت بگذار،تا که تنهاییت ازدیدن آن جابخورد وبفهمد که دل من باتوست،در همین یک قدمی....

.

.

بعضی زخمها را باید درمان کنی تا بتونی به راهت ادامه بدی اما بعضی زخمها باید باقی بمونه که راهت رو هیچ وقت گم نکنی

.

.

گاه میتوان تمام زندگى را در آغوش گرفت، كافیست تمام زندگیت یك نفر باشد

.

.

من هر روز تلاش میکنم که درخاطرم بماند و تو....

هر روز تلاش میکنی که فراموش کنی....

چه بلا تکلیفندخاطراتمان

.

.

من معجزه نبودم.... تو هم نبودی ولی ما....باید که برای هم اتفاق می افتادیم

.

.

گاهی دلم ازهرچه آدم است میگیرد...گاهی دلم دوکلمه حرف مهربانانه میخواهد نه به شکل "دوستت دارم" نه به شکل"بی تومیمیرم"...ساده شاید،مثل"دلتنگ نباش امیدت به خداباشد....فردا روز دیگری است

.

.

مرا به ذهنت نه به دلت بسپار من از گم شدن در جاهای شلوغ میترسم

.

.

وقتی پاهایت یاریت نکنند بن بست همان جائیست که ایستاده ای....

.

.

هیچ انتظاری ازکسی ندارم واین نشان دهنده قدرت من نیست!مسئله خستگی از اعتمادهای شکسته است

.

.

به فکرنوازش دستهای منی بی آنکه بدانی این دلم است که تنها مانده دستهایم دوتایند

.

.

میان بازها یک باز تنهاست

در اوج قله بی آواز تنهاست

کبوتر با کبوتر هم غریب است

کبوتر با کبوتر باز تنهاست

.

.

همیشه درعجب بودم که چرا در جاده عشق پابه پایم نمی آمدی حتی وقتی که آهسته و پیوسته میرفتم امروز فهمیدم ریگی که درکفشت بود تو را می آزرد

.

.

شب
پر از خستگی،
من
پر از ابر بودم

شب
به پایان
من به باران
مگر می‌رسیدم؟

.

.

من را تو ببخش چشم من کور!
دستم برود به زیر ساطور!
تقصیر دلم نبود دزدی
چشم تو سیاه بود و مغرور!

.

.

من رفتم و تو فقط گفتی بروبه....

مدتهاست که بی تابم بی تاب بازگشت وکلام آخرت....

راستی "به سلامت"بود یا" به جهنم"؟؟

.

.

تو نبودی دل به دل راهی نداشت / از خیال عشق آگاهی نداشت

تو نباشی تا قیامت بی کسم / در تمام زندگی دلواپسم . . .




 


نظرات شما عزیزان:

محبوبه
ساعت16:57---8 آذر 1390
اری اغازدوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من دگربه پایان نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4690
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8187
بازدید ماه : 8071
بازدید کل : 288549
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس