عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

حدادي: براي کسب مدال طلا آمده بودم

نايب قهرمان رقابت‌هاي پرتاب ديسک بازي‌هاي المپيک 2012 لندن گفت: براي کسب مدال طلا به اين مسابقات آمده بودم اما با اين حال بازهم از نتيجه کسب شده راضي هستم.

 

 

   احسان حدادي پس از کسب مدال تاريخي دووميداني در ماده پرتاب ديسک بازي‌هاي المپيک 2012 لندن اظهار داشت: براي کسب مدال طلا فقط 10 سانتيمتر کم آوردم. براي رسيدن به مدال طلا به لندن آمده بودم اما با اين حال بازهم از نتيجه کسب شده راضي هستم، هرچند توقعم بيشتر از اين بود.

وي با اشاره به بارش باران در زمان برگزاري پيکارهاي فينال مسابقات پرتاب ديسک المپيک 2012 لندن، اظهار داشت: بارش باران اجازه نداد بهتر از اين پرتاب کنم. خدا خيلي مرا دوست داشت که موفق شدم مقابل ديدگان 100 هزار نفر به مدال دست پيدا کنم. ضمن اينکه نتيجه‌ام مي‌توانست بهتر از اينها باشد.

حدادي در خاتمه تصريح کرد: تا 40 سالگي براي کسب مدال‌هاي مختلف در بازي‌هاي جهاني و المپيک فرصت دارم و سعي مي‌کنم در آينده پرتاب‌هاي بهتري داشته باشم. البته بايد بگويم مدال طلاي بازي‌هاي المپيک 2012 لندن حق "هارتينگ" آلماني بود. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2344
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5841
بازدید ماه : 5725
بازدید کل : 286203
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس