عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

بازتاب بين‌المللي درخشش کشتي‌گير ايران
گوينده يک شبکه تلويزيوني از حرکت تکنيکي کشتي‌گير وزن 60 کيلوگرم کشورمان پس از رسيدن به مقام نخست به عنوان «هديه‌اي به مربي» ياد کرد.  از شب گذشته که اميد نوروزي موفق شد با غلبه در ديدار فينال وزن خود مدال طلاي المپيک را به گردن آويزد، رسانه‌هاي جهان اقدام به بازتاب درخشش کشتي‌گير جوان و پرتوان ايراني پرداختند.
در همين ارتباط وقتي داور جدال فينال، دست نوروزي را به نشانه قهرمان کشورمان مقابل محمد بنا، «فن سالتو» زد، گوينده شبکه تلويزيون انگليس از اين حرکت به عنوان هديه‌‌اي به مربي‌»‌ يادکرد.
رسانه‌هاي نوشتاري نيز موفقيت حاصل شده را اين گونه منعکس کردند:
*روزنامه اينکواير:
اميدنوروزي،‌ قهرمان جهان از ايران با شکست رواز لاشکي از گرجستان و کسب برد 2 بر صفر طلاي وزن 60 کيلوگرم را پس از دو تايم رقابت و نبردي سخت گرفت. اين پيروزي کشتي فرنگي ايران را در المپيک به دو طلا رساند. زيرا پيش از او حميد سوريان در فينال يکشنبه شب قهرمان وزن 55 کيلوگرم شد.
*روزنامه واشنگتن‌پست آمريکا:
نوروزي دوشنبه شب برنده مدال طلا 60 کيلوگرم رشته فرنگي کشتي المپيک شد. وي به عنوان قهرمان جهان در اين بازي‌ها قدرت‌نمايي کرد.
*روزنامه اتحاد امارات:
نوروزي با غلبه در فينال وزن 60 کيلوگرم در کشتي‌فرنگي باعث شد دومين مدال طلاي ايران در المپيک لندن نيز از اردوي کشتي‌گيران کشورش باشد.
*خبرگزاري ورزش آلمان:
اميد نوروزي با پيروزي در فينال وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي، دومين مدال طلا ايران و کشتي اين کشور را در المپيک لندن کسب کرد.
*خبرگزاري رويترز:
اميد نوروزي از ايران در فينال وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي، رواز لاشکي از گرجستان را کنار زد و ايران را به دومين مدال طلاي المپيک لندن رساند. او به نشانه تشکر از مربي‌اش با زدن «فن سالتو» يکي از زيبا‌ترين صحنه‌هاي اين دوره را رقم زد.
*خبرگزاري آسوشيتدپرس:
کشتي‌گير ايراني به مدال طلاي وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي المپيک رسيد.براي اين منظور او در دو تايم و با نتايج يک بر صفر (در مجموع 2 برصفر) بر رواز لاشکي از گرجستان غلبه کرد.
*سايت آر.تي ايرلند:
اميدنوروزي کشتي گير وزن 60 کيلوگرم ايران با کسب پيروزي در فينال کشتي فرنگي، با زدن فن روي مربي خود جشن قهرماني گرفت.
*روزنامه هندوستان تايمز:
با تلاش زياد اميد نوروزي از ايران در فينال وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي المپيک لندن بر لاواز لاشکي گرجستاني غلبه کرد و کشورش را به دومين مدال طلاي بازي‌ها رساند.
پيکارهاي لندن 2012 از روز جمعه 6 مرداد شروع شد و تا تاريخ يکشنبه 22 مرداد ادامه خواهد يافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1559
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5056
بازدید ماه : 4940
بازدید کل : 285418
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس