عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

200 سکه طلا پاداش قهرمان المپيک لندن
وزير ورزش و جوانان گفت:‌ هديه ويژه دولت به مدال‌آوران المپيک لندن براي نشان طلا، نقره و برنز به ترتيب 200 ، 150 و 100 سکه خواهد بود.عباسي در حاشيه جلسه امروز هيئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: براي الهه احمدي نيز يک دستگاه اتومبيل به عنوان جايزه ويژه در نظر گرفته ايم.
وي روحيه کاروان المپيکي ايران را بسيار مطلوب توصيف کرد و گفت: آنها با اعتماد به نفس قابل توجهي در اين مسابقات ظاهر شدند. از نکات مثبت اين دوره از المپيک اين است که ما در گذشته درخصوص رشته کشتي، تکواندو و وزنه برداري اميد داشتيم اما در اين دوره در بخش تيراندازي، تنيس روي ميز و بوکس نيز ورزشکاران ما خوب ظاهر شدند.
وي افزود: مقام ششمي خانم الهه احمدي و تلاش نوشاد عالميان نيز مويد همين مطلب است که ورزشکاران ما قوي تر ظاهر شدند. مهمترين ديدار کاروان ورزشکاران ايراني هفته آينده خواهد بود که حتما خودم حضور خواهم يافت.

*****************************************************

مهاجم اسبق اينتر و مقدونيه به ذوب‌آهن پيوست
در کارنامه‌ي ورزشي او نام باشگاه‌هايي همچون اينتر ايتاليا و پارتيزان بلگراد مشاهده مي‌شود ، هرچند که اين امر نيز ديده مي‌شود که او حتي يک‌بار نيز براي اين تيم ها به ميدان نرفته است .به گزارش گل آکو استويچکوف در 29 آوريل 1983 در مقدونيه به دنيا آمده است و در مجموع يکي از بازيکنان بزرگ مقدونيه محسوب مي‌گردد. او که به نوعي محصول باشگاه اينتر محسوب مي‌گردد ، در سال 2001 درحالي که او فقط 19 سال داشت ، پس از پشت سر گذاشتن يک فصل موفق با تيم بلاسيکاي مقدونيه (با زدن 7 گل در 15 بازي) راهي اين باشگاه پرافتخار و مشهور ايتاليايي شد و يک‌سال در اردوي اين تيم حضور داشت و اما هيچ‌گاه افتخار برتن کردن پيراهن نرآتزوري را نيافت. او در طول فصل 02-2001 در تيم جوانان اينتر حضور داشت و به همراه هموطن خود يعني گوران پاندف ، توانست ليگ جوانان ايتاليا را فتح نمايند. او پس از اين فصل کوچ خود از سن‌سيرو را آغاز کرد و بطور قرضي راهي تيم‌هاي ديگر شد.

*****************************************************

آسيب‌ديدگي جانواريو جدي نيست
پزشک تيم فوتبال استقلال گفت:‌ آسيب ديدگي جانواريو جدي نيست و به جز وي مصدوم ديگري نداريم.به نقل از سايت باشگاه استقلال، کاوه ستوده در خصوص آخرين وضعيت مصدوميت فابيو جانواريو گفت: جانواريو در ديدار مقابل ذوب‌آهن دچار کمي کشيدگي شد اما پس از معاينات انجام شده روي اين بازيکن مشکل خاصي وجود ندارد و اين بازيکن در صورت صلاحديد کادرفني مي‌تواند در ديدارهاي آتي به ميدان برود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4945
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8442
بازدید ماه : 8326
بازدید کل : 288804
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس