عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

اللهم العن الجبت و الطاغوت و الشیاطین و حزبهم الظالمین.

به ناگاه جهانی را سکوت فرا گرفت و مرگ انسانیت را دید و زبان بر گرفت و حرفی بر نیاورد چون صدای این مرگ به سود جیب هایشان نیست.مگر مرگ انسانیت را در آتش شیاطین انسان نما بودایی نمی بینید و سکوت کرده اید.مگر سوختن انسان های تشنه و روزه دار دل شما به درد نمی آورد.مگر سوزاندن کودکان بی گناه را نمی بینید.
آری مرگ انسانیت فرا رسیده است.
آری فکر نون و آب ما را از این که به فکر هم نوع مان باشیم غافل کرده است.
مگر نه این است که ماه رمضان ماه نزدیکی به خداست؟مگر ماه درک هم نوع نیست؟پس چرا سکوت در مقابل این همه فاجعه.
مگر مولایمان علی (ع) نفرمود اگر مسلمانی بشنود که خلخالی به زور از پای زن یهودی به یغما برده شده اگر بمیرد این مرگ سزاوارتر است از زنده ماندن.
به کجا می روی ای انسانیت...
خدایا دوستان ما در میانمار را خودت از دست شیاطین انسان نما نجات بده. 



نظرات شما عزیزان:

پسرک بارانی
ساعت18:02---11 مرداد 1391
من تمام هستی ام را در نبرد با سرنوشت آتش زدم، کشتم

من بهار عشق را دیدم ولی باور نکردم یک کلام در جزوه هایم هیچ ننوشتم

من ز مقصدها پی مقصودهای پوچ افتادم تا تمام خوب ها رفتند و خوبی ماند در یادم

من به عشق منتظر بودن همه صبر و قرارم رفت

بهارم رفت

عشقم مرد

یادم رفت.


arezoo
ساعت23:04---10 مرداد 1391

گفتی شب ها چراغی در آسمان روشن است

نگاه کردم و هیچ ندیدم

پرده ی ابر را با دست کنار زدی

ماه نمایان شدگویا

اما من به خواب رفته بودم

چشمان ِ باز و آسمانِ بی مهتاب

آسمانِ مهتابی و چشمان ِ بسته

حکمشان یکی است


arezoo
ساعت23:03---10 مرداد 1391

کاش گاهی خدا از پشت ابرها می آمد


گوشم رو محکم میگرفت و داد میزد

آهـــــــــــــــای بــگــــــــیـــــــــر بشــــــــــیـــــن

اینقدرغر نزن ... ! همینی که هست

.

بعد یه چشمک میزد و آروم تو گوشم میگفت

همه چی درست میشه


arezoo
ساعت23:02---10 مرداد 1391

خدا كه فقط متعلق به آدم های خوب نیست

خدا خدای آدم های خلافكار هم هست

و فقط خود خداست كه بین بندگانش فرقی نمیگذارد

او اِند لطافت .. اِند بخشش .. اِند بیخیال شدن .. اِند چشم پوشی و رفاقت است


arezoo
ساعت23:01---10 مرداد 1391

گاهی دلم می گیرد
از آدم هایی که در پس نگاه سردشان
با لبخندی گرم فریبت می دهند
دلم میگیرد از خورشیدی که گرم نمی کند .....
و نوری که تاریکی می دهد
ازکلماتی که چون شیرینی افسانه ای فریبت دهند
و نگاهی که به توست اما هیچ گاه تو را نمی بیند
از دوستی که برایت دوبال برای پریدن هدیه می آورد
و بعد پرواز را با منفورترین کلمات معنا می کند
دلم می گیرد از چشم امید داشتنم به این همه هیچ
گاهی حتی از خودم هم دلم میگیرد


arezoo
ساعت23:00---10 مرداد 1391

دلتنگی
گاهی آنقدر دلتنگ کسی میشی که اگه بفهمه

خودش از نبود خودش

خجالت میکشه


arezoo
ساعت22:59---10 مرداد 1391
هــــــــــــــــــــــــــي!
کافـــــــه چــــــــــــــــــــــي!!
ميز هايـــــــــــت را تــــــک نفره کـــــــــــــــــن!
مگـــر نمي بينـــــــــــــــــي..
همه تنهايــــــيم..!!!


amir
ساعت18:27---10 مرداد 1391
سلام دوست خوبم
وب خوبي داري به وب منم يه سر بزن موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2235
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 5732
بازدید ماه : 5616
بازدید کل : 286094
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس