عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

توصیه ‏های پزشکی کار با رایانه
خیره ‏شدن به مانیتور
بسیاری از افراد هنگام کار با رایانه چند ثانیه پشت سرهم، به مانیتور خیره می‏شوند، این عادت نادرست می‏تواند باعث آسیب به شبکه ‏های داخلی چشم شود چون با خیره‏شدن و پلک‏ نزدن، فضای سطحی چشم مرطوب نمی‏شود و باعث خشک شدن چشم می‏گردد که همین موضوع، عوارضی را به دنبال دارد. پس سعی کنید به طور مداوم و مرتب پلک بزنید.
صندلی مناسب؛ حلال تمامی مشکلات
اگر روزانه بیشتر از یک ساعت پشت کامپیوتر خود می‏نشینید، سعی کنید حتما یک صندلی استاندارد برای میزهای کامپیوتر تهیه کنید. مطمئن باشید با صرف یک هزینه کم‌، از مشکلات و هزینه ‏های زیاد در آینده جلوگیری خواهید کرد. صندلی‏ها دارای مدل‏های متنوعی هستند که باید متناسب با قد در نظر گرفته شوند. همچنین قسمتی که به آن تکیه داده می‏شود، باید دارای قوس استاندارد باشد تا به ‏راحتی بتوان کارها را انجام داد. اگر صندلی با قابلیت تنظیم ارتفاع بگیرید، برای بسیاری از اعضای خانواده نیز می‏تواند مفید باشد، زیرا هر شخصی می‏تواند با توجه به قد خود، ارتفاع صندلی را تنظیم کند.
مشکلات چشم ناشی از کار با رایانه چیست؟
سی‏وی‏اس(CVS) مجموعه‏ای از علائم چشمی و بینایی است که بر اثر کار با رایانه ایجاد می‏شوند. تقریبا 75 درصد از کسانی که زیاد با رایانه کار می‏کنند گرفتار این علائم هستند. مهمترین علائم عبارت است از: خستگی چشم، خشکی چشم، ریزش اشک، تاری دید. این علائم ممکن است به سبب سردرد، درد در گردن، شانه‏ ها و پشت نیز منجر شود.
یکی از مهمترین دلایل خشکی و سوزش چشم هنگام کار با رایانه کاهش میزان پلک زدن است. به طوری که افراد هنگام کار با رایانه تقریبا یک پنجم حالت عادی پلک می‏زنند. این مسئله به همراه خیره شدن به صفحه مانیتور و تمرکز بر روی موضوع کار سبب می شود تا پلک ها به مدت بیشتری باز بمانند و در نتیجه اشک روی سطح چشم سریع‏تر تبخیر شود.
صحیح نشتن و اصول آن
نشتن صحیح یک الگوی خاصی دارد: آرنج باید به صورت 90 درجه باشد و پشت بدن کاملا به صندلی تکیه داده شود، مانیتور باید مقداری از دید مماس و مستقیم چشم پایین‏تر باشد به طوری‏که به کل مانیتور اشراف داشته باشید.
استراحت در هر چند دقیقه با ورزش ساده
هر نیم ساعت، چند دقیقه از پشت میز خود دور شده و در محیط اطراف قدم بزنید، یک لیوان آب بنوشید و مچ دستان خود را نرمش دهید. خود را به تحرک وادارید و از آن حالت خشک خارج شوید.
سلامت مچ دست و پاها در هنگام کار با کامپیوتر
وقتی مشغول تایپ کردن هستید، بدن خود را در یک وضعیت متعادل و مناسب قرار دهید. مچ دستان شما باید اندکی از آرنج شما پایین‏تر باشد. این عمل از ابتلا به نوعی سندرم تونلی در مچ دست شما جلوگیری می‏کند. پاهایتان را نیز طوری قرار دهید که زانو از باسن اندکی بالاتر قرار گیرد. کف پا را صاف روی زمین و یا روی یک چهارپایه قرار دهید. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2597
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6094
بازدید ماه : 5978
بازدید کل : 286456
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس