عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

خیلی حیف شد عشق خوبم چرا پیش من نموندی
هدفم یکی شدن بود چرا به اینجا رسوندی
یدفعه شدی غریبه من تلاشم موندنت بود
فاصله گرفتی از من دیگه وقت رفتنت بود
برو هرجا که دلت خواست رفتی عشقم به سلامت
پیش میاد بازم دوباره به کسی دل کنه عادت
برو عشقم به سلامت

آسمون صاف و قشنگه بعد از رفتنت هنوزم
برای برگشتن تو چشم به جاده نمی دوزم
اینو میدونم یه روزی یه کسی میاد دوباره
کسی که حاضره حتی جونشو برام بزاره
قدره حسم رو بدونه عاشقم بشه بمونه
هنوز از راه نرسیده از جدایی ها نخونه
برو هرجا که دلت خواست رفتی عشقم به سلامت
پیش میاد بازم دوباره دل به کسی کنه عادت
برو عشقم به سلامت



نظرات شما عزیزان:

mary
ساعت22:21---6 آذر 1390
سلام.مزسی از نظر قشنگتون.با اسم عاشقانه لینکتون کردم.لطفا منو با اسم عاشقانه های مری بلینکید.مرسی.خدافظ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2938
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 6435
بازدید ماه : 6319
بازدید کل : 286797
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس