عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

جواد نکونام به استقلال پيوست
کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران پس از توافق با باشگاه استقلال با اين تيم قرارداد بست. جواد نکونام پس از مذاکرات چند ساعته با مسئولان اين باشگاه به توافق رسيد و قرارداد يک ساله خود را با استقلال امضا کرد.
با توجه به اينکه باشگاه استقلال فعلا از نظر مالي نمي‌تواند پول رضايتنامه جواد نکونام را به اوساسونا بدهد، قرار شد نکونام خودش پول رضايتنامه را به باشگاه اسپانيايي بدهد و سپس با دريافت چکي از باشگاه استقلال پول رضايتنامه‌‌اش را از اين باشگاه بگيرد.با قطعي شدن حضور نکونام در استقلال پيراهن شماره 6 اين تيم به وي تعلق مي‌گيرد. همچنين پيش از اين قلعه‌نويي گفته بود اگر نکونام به استقلال بيايد بازوبند کاپيتاني به او مي‌رسد.

**********************************************************

امضاي قراردادپرسپوليس باژوزه بازهم بتعويق افتاد
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس امروز به ديدار رويانيان رفت اما امضاي قرارداد بار ديگر به تعويق افتاد. بحث عقد قرارداد ژوزه مانوئل با پرسپوليسي‌ها اين روزها سوژه اصلي رسانه‌ها است. اين مربي عليرغم حضور در تمرينات و حتي بازي‌هاي پرسپوليس هنوز با اين تيم قرارداد امضاء نکرده و قرار بود امروز قرارداد امضا شود.امروز جلسه اي بين رويانيان و خوزه برگزار شد اما دو طرف، عقد قرارداد را به فردا موکول کردند.
گفته مي‌شد، امروز شنبه قرارداد رسمي مانوئل با پرسپوليسي‌ها امضا مي‌شود.

**********************************************************

باشگاه آمريکايي ازپرسپوليس درخواست پول کرد
مسئولان باشگاه لوس‌آنجلس بلوز آمريکا از پرسپوليسي‌ها براي صدور رضايت‌نامه عابدزاده درخواست پول کردند. به گزارش خبرگزاري فارس، امير عابدزاده چندي پيش با عقد قرارداد داخلي سه ساله به پرسپوليس پيوست. قبلاً اعلام شده بود اين دروازه‌بان با باشگاه لوس‌آنجلس بلوز آمريکا قرارداد دو ماهه دارد اما سسپس گفته شد دو سال از قرارداد مانده است. از همين رو مسئولان باشگاه پرسپوليس با مسئولان تيم لوس‌آنجلس بلوز وارد مذاکره شدند و در نهايت به اين نتيجه رسيدند که با پرداخت مبلغي توافقي رضايتنامه امير عابدزاده براي حضور در پرسپوليس صادر شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4681
بازدید دیروز : 1155
بازدید هفته : 8178
بازدید ماه : 8062
بازدید کل : 288540
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس